četvrtak, 17.07.2008.

al opet ako volis...pokusaj promjeniti njega...
da to "volim te" postane iskreno i puno ljubavi...tko voli...vjeruje!

točno tako mi je napisan komentar...
hvala onome koji je to napisao...
puno mi znače sve vaše riječi...
počela sam zaista razmišljati o njemu...
raspalio me... dugo me nije bilo... ali
sve što se dogodilo je ono što sam očekivala...
rekla sam... volim ga... odgovorio je...
baš sam sretna...
nisam sa njim, ni ne želim biti... ali on zna...
zna, zna i zna da ga volim...
valjda mu to neki kurac znači...
samo sad čekam da naiđe netko u
koga ću se zagledati... baciti oko na nekog...
i zaljubiti se... sigurna sam da je *Lukica* za
mene gotova stvar...
naišla sam i nisam sigurna da je to taj...
još malo pa ću saznati...
moje srce će mi reći dali je vrijedan...
vrijedan moje ljubavi i pažnje...
nadam se da je to taj kojim ću zaliječiti svoju ranu...

Image and video hosting by TinyPic



21:48 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.