petak, 20.06.2008.

...da li je to iskreno?

...znate ono samo za avanturu...
pa da, ja ga nisam voljela,
al sam bila s njim...
dobro je kad se to jednom desi,
no to se dešava s trena na trenutak...
da to je previše čak i za mene...
no ne mogu ga drukčije zaboraviti...
ipak je on mene samo tako stavio iza sebe,
u prošlost i rekao mi zbogom...
kad bih barem ja to mogla...
da, život bi mi bio savršen...
sve bi bilo smisleno...
da ali meni sve nema smisla...
da on je kriv...
svi bi rekli ako želiš
možeš ga zaboravit...
no je to želim više od svega...
da ga se rješim... da izađe iz mog života...
0ali dođe mi pa razmišljam, možda nije
to bezveze da ga još volim...
možda to ima smisla...
no neme smisla to što me on ne voli...
to mi je osveta...
da osveta što ga nisam voljela
kad sam bila s njim...
da voljela bi da mi se to oprosti...
...no, najviše od svega voljela
bih da se sretno zaljubim,
i da zaboravim na tu budalu...!


Image and video hosting by TinyPic


14:46 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.