četvrtak, 05.06.2008.

...jednom...

Ja ne znam što da radim...
Ne znam kud da pođem...
Izgubljena u vremenu i prostoru... lutam...
Sama... dok na grad spušta se tama plačem
i kajem se što ga volim
kad on i ne zna da ja postojim...

Image and video hosting by TinyPic

On je tako dobar, znam voli me...
znam da sam za njega jedina,
i da bi on da je naš cijeli svijet...
no ne želim ga povrijediti, ali
ja ga NE VOLIM...
žao mi je...
zašto to mora biti tako...
ne želim biti sa njim iz sažaljenja...
znam da to nebi bilo u redu,
ja to ne želim, a ni on...
no zašto moramo oboje patiti...
on pati jer ga ja ne volim
a ja zato jer mi je žao što on mora patiti...
znam jednom će prestati voljeti me,
no već dugo čekam i nikako da dočekam...
znam kako mu je,
nije jedini koji pati...
i ja patim za nekim tko mene nevoli...
no znam jednom ću i ja prestati patiti...
jednom...


18:14 | Komentari 69 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.