subota, 24.05.2008.

...nikad više ti i ja...

Sve bez tebe je nepregledna pustinja
i smeta mi noć, tame se bojim...
ZNAM NIKAD VIŠE TI I JA,
ali znam i da te još uvijek volim...
Jednog jutra ću se probuditi
i zaboraviti na tebe,
osvetiti ću ti se,
ali ako budem imala ovako veliko srce
to neću moći učiniti,
a ti nemaš srce i mene si povrijedio...
Zbog nekoga ćeš jednog dana patiti
i nadam se da ćeš se tad sjetiti mene
i pomisliti da se sve u životu kad-tad vrati,
u tvom slučaju vratiti će ti se samo loše...
Ja ti iskreno želim da kroz životu postaneš bolji i tad,
ali samo tad ću ti oprostiti
i zaboraviti ono sto si mi uradio...

Image and video hosting by TinyPic


...u životu poželi samo jedno...
da nevoliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno...
a ja sam izgubila voljeno, i volim izgubljeno...
nadam se da će se ovo volim izgubiti i
priječi u voljela sam...




19:13 | Komentari 59 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 21.05.2008.

patnja...jedino što mi preostaje...

...znam , volim ga, no voli li on mene...
ne pokazuje to na nijedan način...
no možda, u meni je tračak nade
da i on osjeća nešto prema meni...
no to samo on zna,
no ima li smisla to pitati ga tek samo tako...
što ako ja to samo umišljam u svojoj glavi punoj nestvarnih emocija...
što ako ni ja njega nevolim,
nego je to neka nestvarna ljubav,
zbunjena zaljubljenost u koju nitko ne vjeruje...
čak ni ja sama ne vjerujem u to...
možda bih trebala vjerovati sama sebi, pa bih to bila i stvarnost...
možda je na meni da otkrijem
dali je to stvarnost ili zbunjenost
ili neki lažni osjećaji koji u meni bruje lažne istine...
jel možda to on zna...
jednostavno bih pitala, dali on što osječa nešto prema meni,
no jeli to sigurno,
tko ne riskira ne profitira,
no jeli vrijedno riskirati,
ako si napola siguran da nečeš profitirati...
jednostavno nema smila,
jedino što ima smisla je patiti
dalje i čekati...


Image and video hosting by TinyPic


19:12 | Komentari 76 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 07.05.2008.

***

znam da si daleko od mene
i od nas su ostale samo uspomene
trenuci koje sam s tobom provela
bili su mi najlepši,
i uvijek će mi u sjećanju ostati,
sve ono što smo zajedno prošli.
nedostaju mi tvoji poljupci,
zagrljaji i sve tvoje,
i jedino se nadam
da će se ponoviti
oni nezaboravni trenuci
koje smo zajedno proveli...
ne zaboravi me....

tvoja malena

Image Hosted by ImageShack.us



22:03 | Komentari 48 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.