utorak, 29.04.2008.

...happy birthday....

Sretan mi rođendan... mislim i nije baš nešto da si sama čestitam rođendan, no samo da znate...
Htjela bih da ovdje ispišem sve što se dogodilo u ovoj prošloj godini koju sam proživjela i da to ode u zaborav... no ipak to bi bilo previše toga, pa jedino što bi išlo da napišem što da se dogodi... al da ne ispadne da budem sebična i puno toga zatražim iako ja i sama to mogu učiniti, no ipak treba mi pokoja pomoć uglavnom i čvrsta želja... ali ja to imam no nikako da se to dogodi... KAKO SADA ZABORAVITI TEBE I VRATITI ONAJ IZGUBLJENI DIO SEBE???

Image Hosted by ImageShack.us

Pitam se kako da te prebolim?!
Kako da zaboravim tebe
koji si mi bio sve,
tebe za koga sam bila spremna
i život dati.
Zbog kojeg sam sve žrtvovala
i zamalo sve izgubila.
I što sam time dobila; ništa!
Lagao si mi i time me povrijedio,
otišao si i ostavio me samu
a voljela sam te ludo.
Plakala sam noćima zbog tebe
i nikog više nisam voljela,
jer s tobom je one večeri
otišlo i moje srce.
Moja duša je sada ispunjena bolom,
očajem i prezirom.
Oduzeo si mi snagu i sreću,
oduzeo si mi volju za životom.
Oduzeo si mi sve
i pitam se kako te još uvijek volim???


20:51 | Komentari 42 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.