ponedjeljak, 14.04.2008.

...još sam dijete i želim to ostati...

...razvijam se u odraslu osobu... svi oko mene govore mi kako je vrijeme da počnem misliti na budućnost... zar ja to mogu, ponekad mislim da mogu držati kontrolu nad svojim životom, no mogu li... nisam sigurna... ne želim imati toliko odgovornosti na sebi... nisam spremna... no izgleda da ću morati...
nitko me ne pita želim li zapravo to, nitko ne razgovara sa mnom o tome... zar je svima tako ili sam jedina??? dali sada ispadam razmaženo derište koje ne želi odrasti... PETAR PAN?! od malena govorim, jedva čekam da budem velika, no sad kad ću to biti, jednostavno ne želim... bojim se... sad bih opet nazad... no ne može se... šteta... no što je tu je... ne mogu si pomoći... vrijeme je da iskoristim ovo djetinjstvo koje će još kratko trajati...

Image Hosted by ImageShack.us


22:52 | Komentari 55 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.