utorak, 26.02.2008.

...idem dalje...

Da li znaš da me svaki tvoj zagrljaj činio jačom,
svaki tvoj poljubac pa makar i u obraz činio tvojom,
a svaki pogled tvojih plavih očiju obarao na tlo
gdje evo sada stojim i pokušavam zamisliti svoj život bez tebe.
Ni jedan drugi prije tebe nije uspio da me zagrli tako čvrsto
da sva zadrhtim i osjetim neku toplinu u duši.
Svaki tvoj zagrljaj bio je put do tvoga srca
pa bi onako nježno naslonila glavu na njega i slušala svaki njegov otkucaj.
A svaki mi je davao neku snagu i uvjek bi uspjela nastaviti dalje.


RailRoad 1


20:14 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

subota, 16.02.2008.

...ljubav ili sjećanje...

Ponekad jednostavno zaboravim sve, zaboravim da smo bili zajedno,da smo se smijali i voljeli. A onda, sasvim slučajno, lice, pogled ili okret nekog slučajnog prolaznika podsjeti me na sve... sjetim se naših dugih šetnji, sjetim se našeg samo našeg mjeseca, mirisa tvoje kose, dubokog plavog jezera u tvojim očima, sjetim se rastanka, sjetim se...pa me zaboli negdje duboko u meni i pitam se po ko zna koji put:"Da li te jos uvijek volim ili se sjećam? Da li je to ljubav ili sjećanje"???


Loveeee



15:18 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 07.02.2008.

...ŽIVOT...


Je li ovaj život samo jedan dio onoga što živimo i gotovo ili postoji još nešto što nas čeka poslije smrti... tko zna, možda nam nema pomoći nakon smrti... a možda nas tamo čeka i novi život... ponekad pomislim kako bi bilo da je ovo moj zadnji dan ovdje sa svima vama, i dali će nakon ovog života moj drugi život biti drugačiji, bolji, ljepši... možda bi to željela, no samo što nitko nezna dali je to stvarnost... ili ja to samo zamišljam... TKO ZNA... kad bi se barem netko mogao vratiti i reći nam sve... sve što se tamo događa... kako je tamo... dali to mi samo zamišljamo ili je to prava istina... možda je svakom rođenom zacrtan taj dan i gotovo nam se suđeno da umremo na taj način... „netko“ je to odredio, tko zna možda i sami na to djelujemo... nekim svojim odlukama ili ponašanjem... neki od nas imaju „perfect life“ i nikad ga nebi mijenjali, no ipak postoje oni kojima je život zajeban i nemogu ga nikako mijenjati... to je sve zakomplicirano i jednostavno ja to ne mogu shvatiti... da je barem sve savršeno, no to opet nebi bilo to, opet bi bili nezadovoljni... no uvijek ostaje pitanje TKO ZNA???


23:48 | Komentari 15 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.