subota, 29.12.2007.

...SAMO SLABI MISLE DA JE KRAJ...

...ova kratka priča je tak slatka... jednostavno je morate pročitati...


Jedne noći čovjek je usnio san.
Sanjao je da hoda plažom s Bogom.
Preko neba bljeskale su slike njegova života.
Uz svaku sliku primijetio je i dva para otisaka stopala;
jedne koje su pripadale njemu, a druge Bogu!
Kada je i posljednja slika njegova života bljesnula pred njim,
pogledao je unatrag na otiske u pijesku.
Primijetio je da je mnogo puta na stazi njegova života
bio samo jedan par otisaka stopala.
To se događalo u najgorim i najtežim trenucima u njegovom životu.
To ga je jako mučilo pa je upitao Boga o tome:
"Bože, Ti si rekao da ćeš, kad te jednom odlučim slijediti,
hodati sa mnom duž cijeloga puta, ali primijetio sam
da u vrijeme najtežih dana u mom životu ima samo jedan par otisaka.
Ne razumijem zašto, kada sam Te najviše trebao, Ti si me ostavio?"
Bog se nasmiješio i odgovorio:
"Moj sine, moje dragocjeno dijete, volim te i nikada te ne bih ostavio!!
Kad si vidio samo jedan par otisaka, to je bilo onda kad sam te nosio!!"


11:39 | Komentari 137 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.