sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

srijeda, 26.09.2007.

LJUDOVI MOJI DRAGI...

Ja vam danas napokon dala zadnji ispit u prvoj godini i sad sam punopravni član druge godine!!! Mala stvar za čovječanstvo, ali velika za malu Ivanu… Budući da se dugo nisam javljala, moram prvo svima zahvaliti koji su se sjetili rođendana moje malenkosti, bilo preko smsa, bloga ili uživo (samo Mikica- tenxić srećco moja).
Šta da još kažem? U zadnje vrijeme nemam baš puno inspiracije… Vozila sam se danas u busu i vidla HSS-ov predizborni plakat… Srce mie prepuklo… Piše samo da je 339 775 (nisam sigurna dae to taj br) umirovljenika gladno! Prestrašno nešto… Ne želim ni razmišljati o tome… Dok ja imam sve, drugi nemaju ništa ni za jest, a kamoli novi Samsung sgh e 250… Ne mogu vjerovat! Isto tako mie i kad se sjetim Afrike… Srce me boli… Ja obožavam malu djecu, bilo koje rase, i kad vidim te slike sa tom izgladnjelom djecom… Grozno… Jednom sam o tome pričala s jednom curom iz srednje i sve što je ona rekla je «Ivana, djeca u Africi će uvijek biti gladna, isto kao što nikada neće biti mira u svijetu! To su teme o kojima je glupo raspravljat!» Očito je onda važnija tema da li da kupim adidaske ili pumice… (ja sam osobno za adidas :P). I ne shvaćam takve ljude… Iako mi je sve to tako grozno, nikad nisam pomislila da sama nešto poduzmem da svijet učinim boljim… Ili da nekome pomognem, tako da se oboje osjećamo bolje…
I znam da je glupo uopće izvlačit te teme… Ali baš me to muči u zadnje vrijeme… Isto kao i porast sexualnih odnosa među klincima… Ne mogu vjerovat kako neka klinka ili klinac imaju potrebu za sexom sa 13, 14 godina… Ja sam u to vrijeme razmišljala samo o tome da li me je dečko iz susjednog razreda pogledao ili je gledao nekog iza mene… Seks mi nie padao na pamet… O preuranjenim trudnoćama da ne govorim… Neki dan sam se zajebavala (nevino zajebavanje :P) s nekim klincom od 16 godina i došli mi na temu sexa. Kaže klinac da je prošle godine imao malu nezgodu i da je treba mislila da je trudna… E malac je sa 15 godina skoro postao otac!!! Ja da sad, sa svojih 20 godina, dođem doma i kažem starcima da sam trudna, prvo bi me dobro namlatili (bez obzira na moje stanje i godine) i ispsovali, zatim bi me se odrekli i … Ma nemam pojma… Glupo je o tome uopće pričat jer ne znam ni šta bi ja napravila a kamoli moji starci… Grozota…
Eto, ljudi pa komentirajte… Post je malo suhoparan, jer nisam više ona vesela, prpošna curica koja se žnjarala sa dečkićima po tramvajima i busovima, al ajde…
I samo da vas pitam nešto… Prije nekih godinu, dve me jedan momčić pito dal sam ikad fraeru navlačila ustima kondom… I dal bi to htjela??!!!
Šta reć?!

Kissi kissi svima, ljubi vas vaša Pojzn kisskiss wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.