sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

utorak, 17.07.2007.

jedan od onih traljavih... bez volje...

ei ljudi!!! ne radim par dana pa evo da se malo javim... nema niš novog... jučer sam bila s Mikicom na jarunu... malo sam pocrvenila... malo puno... i tak... jutros sam cijelu kuću spremila... nemre se prepoznat... ja obožavam te kućanske poslove... jedino kaj mrzim usisavat... nema mi niš gore od toga... i brisat prašinu... ajme majko užasa... al inače mie sve to super... i učim kuhat laganini... mislim stvarno... kaj nisam za ženit odmah...
starci otišli na more... al niš od tuluma... nemam prebijene... plaća tek 20.8.
sad će mi negdje red fenixa... i zadnji dio mi izlazi... jedva čekam... uf!
i tak... kaj još??? ne da mi se pisat o onim stvarima dubokoumnim o kojima inače pišem pa ono...
e da, da se pohvalim... jučer mi se uvaljivo neki frik koji ima više od 40 godina... fenomenalno nešto... događaj života.. i tak...
kad me ćopi inspiracija gotovi ste...
i mislim da obožavam jarun... i zagreb... definitivno obožavam zagreb... i nebi htjela živjet nigdje drugdje... džabe vama vaše more, vaši ajfelovi tornjevi, kosi tornjevi, kipovi slobode i ostala sranja... zagreb je moj grad...
pozdraf ljudovi moi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.