sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

srijeda, 11.07.2007.

kako bi ifana rekla- khm khm...

Evo ljudi da vam se pofalim, dala sam uvjet za godinu... imam još jedan ispit za 9 mj.
i počela sam radit... sviđa mi se posal... u citi centru... u jednom prefenci dućkasu...
padam s nogu i umirem od dosade većinu vremena, al ono... znam za šta radim...
radim za to da jednog dana mogu kupovat robu s vješalica, a ne s akcije na prenatrpanima stolovima (to i tak nisam nikad kupovala), radim da jednog dana ne moram ja slagat stolove s robom... da jednog dana mogu i ja izvlačit najdonju majicu s hrpe i nezainteresirano ju bacit da cura koja radi u dućanu može ponovo sve složit i zaradit si koji dinar... radima da se mogu fenci obuć pa da si piknem nekog nogatog sponzora pa da i ja mogu bit, ak ne lakostić- todorić, onda bar Radeljak (hahaha)... radim za pare... al sviđa mi se moj poso... uvijek sam htjela radit s ljudima... s normalnim ljudima... s ljubaznim ljudima... općenito, sviđa mi se moj život... baš sam sretna zadnjih dana... ide me nešto... (a kak ide ona izreka- ako vam ide suviše dobro, pogledajte bolje, možda vam ide nizbrdo)... ne stignem ni pisat postove ni čitat druge... al trudim se... ja se uvijek trudim... i kad mi nateknu vene i dobim reume, ja se i dalje uredno smješkam svakom kretenu koi me upita jel ima ova majica veći broj??? ili manji...
i baš sam sretna... ja sam sretna kad su ljudi oko mene sretni... kad nekom nađem majicu broj manje, ili veće, po potrebi...ugl, kad nekom mogu pomoć... ja volim pomagat ljudima... štaš... briem da sam neka frikuša, al ono... ja volim kad su ljudi sretni... makar se meni vilica ukočila od smijanja na silu i makar mi ispale vene od tolkog stajanja i hodanja po tom dućanu... eto ljudi... imate novi post...



PS pozdraf Mikici i Lakostićki- Todorićki...


i Ifa, znam da te zanima, pa da te obavijestim- nisam se čula s Fitom od nedjelje :'((

kiss kiss svima

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.