sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

subota, 02.06.2007.

kutijica... pandorina kutijica...

jednom davno... prije 7-8 godina dala mie moja frendica kutijicu šibica... rekla je dae to moja sreća i da ju ne otvaram, al da ju uvijek držim negdje blizu sebe... ja sam totalno zaboravila na nju... neki dan, kad mie sestra kopala po sobi našla je to čudo... to i nebi bilo tako čudno da ta kutijica nema natpis...
ugl... i moj naj bend ikad je bio Hladno pivo... znam sve pjesme do ovog zadnjeg cedea napamet... od ovog zadnjeg neznam jer je u zadnjem moj najdraži Mile u braku... dobio je i sina... i taj sin ima isto ime koje se nalazi na onoj kutiji s početka priče...
bapske priče ili stvarno prst sudbine???? neznam šta reć...
baj d vej... frendica s početka priče koja mie dala tu kutiju je ni više ni manje nego kokoš s debelim nogama...
eto s kakvim smo se stvarima bavili u 6 razredu...
a baj d vej isto to ime ima i jedan dečko.... eh... da...
kiss kiss svima...


ludludwavewaveblablanamcormahwaveheadbangheadbanggreedy
greedymouthwashmouthwashmadheadbangwinkwinkeekeek
njaminjamismijehsmijehwavegreedygreedyludludblablablablazijev
zijev

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.