sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 27.05.2007.

sto i jedan dalmatinac ovaj dalmatiner...

paz ti ovog ludog hakera... majku mu njegovu on bi se samnom zajebavo...
daj striček haker nemoj me... di si baš mene našo... jebate led...
nego... bila ja opet vanka ovaj vikend... i ljudi moji pazi katastrofe... puko mi nokat...
i to ovaj najduži... majku mu njegovu... kaj ću sad...
i doživjeh nešto nenormalno... fraer u cipelicama (pozdraf Pan Peku...) je
izvrijeđo moje (sisterkine) narančaste starke... i moju novu, napol zbrijanu zurku...
pazi ti njega... jedino kaj mi se sviđa kaj je odmah reko da to nie njegov stil i toe to...
al me ispljuvo majko mila... al nema veze...
to nie ništa naspram onoga šta mie jedna druga osoba rekla...
moj drpač sa sela... za kojeg svi kažu dae ružan ko lopov (uključujući i njega) je reko da
mene nebi mogo ni crnac zadovoljit... šta jedan, dva crnca... pa ja nemogu vjerovat...
gdje ovaj svijet ide... ja ovako mlada nevina i naivna a on meni tako...
i da, dobila sam jegermajster mamramu od jednog nekog fraera... tak sam ponosna... i da
Lelić moj ja izgubila negdje svoju epruvetu jegermajster... a kao što znaš drugu sam dala Katici
tak da sad nemam iz čeg pit jeger... kaj ću sad jadna... aj mi molim te udijeli svoju...
a šta ja pričam gluposti... di ćeš ti nekom neš dat... bez da naplatiš... a ak oćeš možem ju odradit...
i tak... eto da te sad malo zreklamiram, aj svi ljudi dobre volje i još dobrije guzice odite na blog
pile sa nogama balvanima i bez sisa gdje će vam pile bez sisa i sa debelim nogama pričati o mom burnom životu...
i da tako sam lijepo luftala cicke u petak dae to neš nevjerojatno... imala sam skoro najveće... Katica skidam kapu na tvojima...
i vidla sam Frana... AUUUUuuuuuu šta je dobar majku mu njegovu...
i da puno pozdrafljam Ifu, Anu, Eugeniu, Iskru i Doru (sorry ljudovi ak sam fulala koe ime)... najžešće curke koje je Roko ikada doživijo... I da moa frendica je dobila ružu od jednog predivnog fraera... Ifa jel im smijem reć dae cigić ;))) živjeli cigići jebate led...
i kaj da još kažem???? ludo i nezaboravno... eto ljudovi moji...

da, fala svima koji su se trudili nagurat mi na 100 komentara, al mislim dae puno veća forica kad ih je 99, ne??? nikad se nisam ugledavala u ta sranja s brojevima... ak znate na kaj mislim... i ti, Bucin prijatelju ;p, jako mie žao što imaš plave zube i to zato kaj smo ja i Eugenija baš u sub komentirale kak zubi znaju bit plavi od vina... zato ja pijem jeger, pelin ili štok, ne?????


kissi kissi ljudine moe mahmahmahmahkisskissmahwavemah


i Ifa ljubavi moja, znaj da te lolim više od Tine... eto to ti priznajem pred pol milijuna ljudi koji svakodnevno posjećuju moj blog... A znaš zašto te lolim više???? Kao prvo dobila si ružu od cigića, što je moguće dae taj cigić rođak od onog mog cigića pa je moguće da ćemo bit u rodu ;p, kao drugo zajedno opominjemo ljude kad psovaju, kao treće ne sponzoriraš se samo za cugu nego i za cvijeće i za kartu do švecke, kao neznam ni ja koje imaš prirodnu boju kose (ajde barem netko na faxu ;p)... i kao neznam ni ja koje ipak si ti gospođa Lakostić- Todorić...
eto i sad opet reci da te nikad ne spominjem na blogu...


aj pusa ljudovi... i kaj psovate tolko??? smijehsmijehsmijeh

ponedjeljak, 21.05.2007.

jubilarni...

ne, to nie frankova kafa, toe moj jubilarni, 100ti post... tako sam ponosna na sebe...
a budući dae stoti trebao bi biti i neki zanimljivi... orginalni...
pa evo onda ovako...

imam dečka!!!!! znam, napokon i ja imam nekog... jedina caka (ustvari ima ih više) je što mie rođak...
i što trebamo čekat ni više ni manje neg 11 godina do svatbe...
i to sve zato što je mali maloljetan... jebate zakon... eh znam... težak tie život moj... headbangheadbangheadbang
nađem ljubaf svog života i onda prc! neš mi to sjebe...
ugl zove se Mirko i preslatko je bićence... tukao je sve dečke (sami 4, 5, 6, 7 godišnjaci al ipak...) koji su mi se približili...
a mali je jebeni vandal... jebate led... au... a zgodan... a dobar... ma supač dečko... ponosna sam na njega...
volim ga više od ičega... tj. od ikoga... ustvari Suzi se nemre s nikim mjerit, al dobro...
ugl mali je zakon... ja njega stvarno volim... cerekcerekcerekcerekcerek
ima najslađi osmijeh na svijetu... divnu muskulaturu... il kak se to već kaže...
ma jednostavno je diiiiivan... slikali smo se... pa kad dobim sliku pokažem vam... al sponzies...
dalje od mog fraera... kad ja ljubim, onda ima mrtvih... hi hi hi... blago rečeno...

i tak... e i doživjeh ulet godine... jebate... ovako "orginalno" mi već dugo nitko nie uletio...
sjedi cigić na biciklu naslonjen na ogradu... ja i rodica prolazimo kraj njega i ja blejim u njega... a dobar cigić majku mu...
misla sam da će on ispunit moj životni san i napravit mi crnčića... kad ono...
Šta me gledaš kad mi ne daš????
ja ga opet pogledam i prasnem u smijeh... a fala Bogu moj lijepi smijeh se čuo nadaleko... jebiga... dobar glas daleko se čuje... a tek loš...
auuuuuuuuuuuuuu...
jebate... briem da sam se zaljubila... al ne smijem sad... imam dečka i baš mie divno... e da... i još jedan problemčić...
mali je iz Požege... jebate kaj ću jadna sad????? šta da radim???? ljudi pomagajte... pliiiiizzzzz... smijehsmijehsmijehsmijeh

e i nisam bila u Roka u subotu... duga priča... neću ju tu pisat da Fiki ne sazna kaj je bilo...
rekla sam da joj neću reć pa onda... eto toliko...
pitat ću Ifu kak je bilo pa vam sve ispričam... eto toliko od mene...
i ljudi, plačite samnom jer ovaj život se opet okrutno poigrao samnom...
deaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead

i moram da pitam dal neko ima pjesmu traži se dečko?????? nek mi pošalje na mejl... ajde bila bi jako zafalna...
ak treba i odradit ću... smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh


FALA FALA FALA FALA FALA FALA FALA FALA FALA
FALA FALA FALA FALA FALA FALA FALA FALA FALA...
FALaaaaaaaa ANI S 4 PIŠTOLJČIĆA NA MOJIM USRDNIM MOLITVAMA... LJUBIM TE... MOJA DIVLJA ZVIJERI...
KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS
BUDI MOJ LAV
BUDI MOJ VUK
BIĆU TI JANJE...
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES BEJBE YEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS


mahmahmahkisskisskisskisswavewavemahcerekcerekludludcerekzujozujosmijehmah
mahthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

utorak, 15.05.2007.

99... još jedan...

smijehbudući da je dio pulike relativno nezadovoljan moj zadnjim postom...
moram to da popravim... jer kao svakoj pravoj sponzi, važno mie mišljenje drugih ljudi...
pa ja krenula pričat o roku... i našem izlasku na lanu jurčević... meni ta treba nie nimalo simpatična, al ajde...
ak svi idu idem i ja... držim se one kud svi turci... i tako to...
i tako... neznam kak da krenem... možda od toga da su tri koke (ja, Ifa i Real sponza- dalje u tekstu RS)
bile kod RS i popile pol litre pelina... neke više, neke manje... a pelin nie badelov neg zvečevo...
bio je gorak, al nedamo se mi... kaže Ifa boljeg je okusa poslije prve runde... bome meni nije bio nikad dobar...
zato sam popila samo pešest rundi (smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh)
zatim smo polupropisnonacugane i neke u štiklama a neke normalno obučene
(Ifa nemoj me nabit i vi ste bile normalno obučene, al ne tako normalno kak bi ja htjela... al dobro)...
e i ugl... stale smo kod hotela... ne šeratona, al vestina da RS neš obavi... nie vžno kaj...
e i iduća stanica je bila petica (ako se ne varam)... ugl sasvim oke uređeno mjesto...
gdje konobari razbacuju led po podu kad vide našu RS... ja pijah jegerkolu... nie dae to važno, al ajde...
i ugl iduća a time i zadnja postaja je bila roko akademija smijehsmijeh
budući da su nam se odmah na početku doklizali fraeri, nije ilo puno razgovora o tome kako da se zabavimo...
bilo je prejebeno... pekara, fraera s pumpe... ŠVEĐANA!!!! smijehsmijehsmijehsmijeh
i onda je krenulo sponzoriranje... neki više, neki manje... neki za pivu skoro dobili kartu za Švecku smijehsmijeh
al nećemo reć koji...
nego ja dobila fraera od 1,23 čistog savršenstva... smijehsmijehsmijehsmijeh
ugl uvrede tipa "kak su ti se sise oznojile" i tome slično nećemo komentirat jer ih pokušavam potisnut iz pamćenja...
al to se nije odnosilo na mene smijehsmijehsmijeh
ma ugl... ja dobih najzgodnijeg fraera... ali i najnižeg (onaj u crvenoj majici se uopće ne odnosi na fraere...)
... simpa al ono...
ja ne kužim ti svi fraeri kad se naliju sam o sisama i guzicama razmišljaju... koma...
mislim tak razmišljaju i kad su trijezni, al ono je prešlo svaku mjeru... meni je bilo baš neugodno...
da, i meni može bit neugodno... neb čovjek vjerovo...
e da Ifa razmišljala sam neš o onome kaj si rekla da inače serem bez prestanka al kad idemo van onda ni a ni be od mene...
e a moji odg... kak se zoveš? neznam. di izlaziš? neznam... pa dobro jel ti išta znaš? ne znam...
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
al kad mie reko da sam šutljiva... zujozujozujozujozujozujo

šta reć??? majketimile koji lom... al bilo je supač...

i šta drugo reć osim, dečki partypartypartypartypartypartypartyparty
i Ifica narafski partypartypartypartyparty kisskisskisskisskisskiss

aj ciao ljudovi... čitamo se... jednog dana...

" i sve što tie važno u radu u pekari je- moraš znat s ljudima... u tome tie sve..." reče pekar boy i nastavi cuclat limun ;)
i moram pofalit ovaj nadrealiti šou... zakon... pogotovo ovaj ken... ak neko to uopće gleda...

baj d vej kul tie blog... svrati do mog... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj....bangbangsmijehsmijehmah
mahwavewaverolleyeskiss
kissroflroflzujozujonutnutnaughtynaughtynaughtyyesyeswinkwinknononono
eekeekmahmahwavewavekisskiss

ponedjeljak, 14.05.2007.

devedeset sedmi...

et šta reć...
moram da pišem mnogo postova jer imam mnoga publika koja su luda za moji postovi...
ma svi su lud za menom... kaj reć?? Kaj reć???
jedino kaj su za menom luda samo tipovi visoki do 1,23 i trebe... sve trebe su lude za menom...
ah šta ću kad sam savršena...

ja sam tu sjela sad da bi pisala neš normalno... neš grozno o cijelom muškom rodu...
al šta reć kad su oni i tak grozni sami od sebe... ha ha ha...
khk khk...
ma šalim se narafno... ma nemam pojma o čem sam htjela...

da da da bila sam u Roku u subotu... na više ni manje nego... Lani Jurčević... al ju nisam ni vidla ni čula...
znam znam i meni je tako bilo... ridala sam cijelu noć... ne vidjeti takvo savršenstvo... ajmeeeeee
a ona je najveća sponzie poslije vlatke pokos... ona je moja idolčina...

nononononononoeekeeknonoeekeekeekno

i tako... bilo mie prejebeno... ja i Ifica smo uživale... ifica jel smijem spomenut i koku sponzu???
ma mislim da se ona ne broji dae bila uopće...
ma nećemo o njoj... ugl bilo je fakin savršeno... prefenci... uh uh uffffffffff

itz gatu biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii prfekt...

pozzz svima... i mojoj lelici... koja sunča pizdu na jarunu umjesto da uči... ili da polaže vozački... sramota jedna... pizda prie svega... smijehsmijehsmijehsmijeh

kiss kiss ljudovi...

nedjelja, 06.05.2007.

sinoć smo bile ja, Beba, Bezsisato pile i još neki ljudi... u Ro(c)ku...
jojte ljudi moji kak sma se spičkala... imala sam najveće sise (da, i toe moguće...) u cijelom jebenom Rocku...
a taj Rocko... o moj Bože... komatozno... sve puno balavurdije... koma... a nezna se ko je ružniji... a današnja "moda", da ne spominjem uopće... ja sam imala svoje tj sestrine narančaste starke... i baš sam si bila kul fenci šmenci... ha ha ha... ma ja sam sebi uvijek kul i fenci... čak i sad kad imam plavu pidžamu s medekom... hi hi hi...

nego, naš izlazak... popila sam dve i pol bombice votke breskva (najodvratnije piće, al toe na pumpi bilo najjeftinije) i jednu pollitarsku stelu na slamčicu... ne da se nisam nalila neg me nie ni šusnulo... više me šusnula poruka koju sam dobila (aj sam određeni ljudi znaju od kog je i kaj piše- mačko... gr gr grrrrr)...
bila sam u euforiji... al samo tad...
prvo smo ja i Pilence bez sisa, al sa tako plavom i tako slamnatom kosom i srebrnim tenisicama čekale trećeg člana naše vesele družine... koji je blago rečeno kasnio dva sata... uh uh...
al dobro... našle smo si supač mjesto... kad ono... skrpa nam se neki fraer 50+... o gdje nas nađe... i fraer čaga na neku svoju mjuzu... al ono nema veze s vezom... ko prolupo...
i on čaga i čaga... kad doleti neka ekipica ono 13 i pol godina najviše... jedan fraer pijan ko majka... bijela košuljica... krvava... ruke krvave... ja reko curi mu krf iz nosa... njegov frend kaže da mu se ruž razmazo... e a prizor odvratan... i njih 5-6 tak čaga, ovaj krvav... i kaže on meni da mu vstu zakopčam... ja ga prvo blijedo gledam, al dobro... i ja zakopčam... i zove on konobara da nam cugu plati... mi tek svoju dobile (baj d vej kraj pilenceta me konobar zaboravio pitat dal ću ja možda neš...) i kažem ja ne... a on nama baci 20 kn kao da si same kupimo neš.. ja pišnula od smijeha... kažem ja njemu da mu nismo mi kurve... a njegova ekipica jedva dočekala da uzme pare... reko jebo vas ja...
e i poslije smo bile sa Ificom i uopće nam nie bilo zabavno... hi hi hi... šaljim se... ma bilo je prejebeno... non stop nas je gledo fraer koji brijem ima umjetne zube... odvratno... i još hrpa debila... ma odvratno... glavno da smo se lezbačile... neke viš neke manje, al ajde... ja i Ifa ostale praznih ruku... tj. gaća... još se nismo udaleeeeeeee... a buuuuuu...
šmrk šmrk... a jeb ga... ko nema sreće nema... ugl... e i reko mi odvratnjaković sa umjetnim zubima da imam dobru majicu... ajme ljudi kako jadnih ljudi ima... a uleti ono... neznam šta reć... ak nemreš neš pametno reć poklopi se i šuti... koma... komaaaaa.......
eto... kaj još reć... nisam se nalila ko kujaaaaaaaa... a buuuuu...

al dobro... dosta očajavanja....

petak, 04.05.2007.

sretan ti rođendan!!!

mojoj najdražoj curici želim srećhan rojšni dan...
da da... moralo se rodit i takovo savršenstvo... najsavršenije bićence u cijelom mom savršenom svijetu...
nema mnogo takvih...
štrumphy jubim te...


ova mala mie jebena, ova mala mie jebena... ova mala ja bi s njom i wabadabam...


kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss


http://img145.imageshack.us/img145/8373/smurffetteuf4.jpg

četvrtak, 03.05.2007.

ona je bomba...

svi je žele pokarat niko ju ne želi ženit...
šmrk šmrk...

pa evo da JU malo izreklamiram...

178 cm visine...
60 kila žive vage (možda malo više, al progledaćemo joj kroz gaće, ovaj prste...)
sise trojka i pol...
ima u planu šestero djece...
kopala bi bašču...
muzla krave...
prodavala sir na placu...
ma nije važno... glavno da se uda...

uz to je i savršena... glatka koža... dobar ten (khk khk)...
divne smeđe oči... miješane sa zelenom... idu nekad u križ... al samo nekad... većinom gledaju ravno...
nenadjebiva... čvrsta guza... malo raširena ( da ne kažem razvaljena), al ne smeta...
jezičina do poda...
au...
perfekcija do bola...

divne duge noge... stopala savršena... kurjih očiju na bacanje... ništa šta dobar pediker neće moć sredit...
divna duga kosa... na jednoj polovici glave... druga nije baš tak duga al je divna...

traži dečka (18-88) za ugodno druženje... brak moguć (i nužan ak je penzija veća od 1000 kn)

eto momci... navalite...

ha ha ha...

kad smo već kod oglasa, vidla ja jedan dan u oglasniku (nisam tamo muža tražila neg eto tako... malo listala...)
oglas slijedećeg sadržaja:
tražim djevojku sa dvd-om u stanu. brak moguć...

ak nekoj curi treba šifra nek se javi... nažalost nije ostavio broj... šmrk šmrk...


pozdraf mojoj sisatoj maci (šifra pile koje želi imat kokošje noge ;p)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.