sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

srijeda, 04.04.2007.

eyo...

samo da se javim... iako neznam o čem bi pisala... jučer sam dobila novu majicu... piše INTER na njoj... i inter jučer skoro pobijedio (valjda, nisam gledala drugo poluvrijeme). inače mrzim trebe koje glume da se kuže u nogomet... kaj se toga tiče ja sam pravo žensko... i briem da sam čak napola shvatila kaj je to ofsajd... et tako...
dosadno mi u životu... nema ničeg novog...
e da jel vas neko sjebo na 1. april???? AU!!!!

a tek kad vam best frend pošalje luv msg... u jebate...
jel taj prvi april ljudima samo isprika da nekom kažu kaj fakat misle pa da vide reakciju drugog... gdje ovaj svijet ide...
da si nemremo svi reć u facu kaj mislimo jedni o drugima...
mrzzzim dvoličnost... užas...

e jel ko gleda grunded til deth il tak neš... prejebeno...

eto toliko od mene...
i ljudi molim vas dosta s onim jebenim prezentacijama koje primam mejlom...
bože moj...

au...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.