sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 28.01.2007.

prava ljubaf nie potrošnaaaaaaaaaaaaaaaa

ha ha ha...
ja ne vjerujem...
popljuvali su Robia i Danchia...
koje kurve feminizirane...
nisam namjeravala ni pisat post al vidim dae nedjelja dan za post...
ne želim komentirat uopće ovu današnju modu...
foooj...
majko mila...
opet serem bezveze...

nego zašto meni govore da sam sexualno ugrožena iliti opterećena kad vidim da ima puno gorih...
jebote pa nisam ja tolko ni loša...
držim se ja... sve na meni se još drži...al malči sam pretjerala s hranom...
al i dalje se odlučno tovim...
nemože me od tog niko odgovorit...
nema teorje...

joj šta ću ja jadna radit dva tjedna dok mi ne počne praxa...
baš sam ti sirota...

i MIle mi se oženil... nema više poželjnih neženja u ovoj našoj državici... Gdje da nađem nekoga ko Mile????!!!!
nema nade za mene...
a stara me svakodnevno tlači da se nikad neću udat....
jadna sam ti ja...

evo opet sam nasrala nešto o ničemu...
a ovaj red karpet je sranje... zaš ja to uopće gledam????
wtf bitch????!!!!!

četvrtak, 25.01.2007.

pozdraf ljudi...

joj joj...
danas sam službeno studentica (više nisam brucoš)!!!!
prošla sam prvi ispit- rvacki!!!! uz minimalno truda...
nie to neš za hvalit se, al ajde... iz grupe nas je samo 3 dobilo 3!!!! svi drugi 2...
službeno je- imam više znanja u prepisivanju neg pameti... rekla bi sreće (al kad nisam baš najsretnije biće na kooogli zemaljskoj)
al ajde, ak nešto znam toe rvacki... to sam jedno vrijeme htjela studirat... al predomislila sam se na vrijeme...

e sise su mi narasle za broj najmanje... trebam dobit mengu... i hipersenzibilne su... ili senzitivne... nikad nisam sigurna...
fali mi muški dodir... ha ha ha... ziher... dosta bi bila i neka dobra pička... al danas je stvarno teško nać dobru pičku...
a neću da me dira neka dromfulja... neka jadna sponzie...
i briem da sam se zdebljala...

e a kaj se tiče onih 5 stvari koje niste znali o meni...

1. bojim se mraka, al užasno...
2. ne smijem gledat horore jer poslije tjednima ružno sanjam
3. briem da to svi znaju, al mrzim ljude bez stava!!!!! katastrofa!!!!!
4. mrzim laž, dvoličnost, podmuklost... ak imaš neš protiv mene, reci mi u facu!!!!!
5. khm khm khm... koja bi mogla bit peta stvar???? mrzim ribu... nikad ju nisam ni probala i ne namjeravam... i mrzim sve te "stvari" iz vode... fooooj... smrdljive... sluzave... bljak...
i ja smijem sve ljude zvat koka, micek, maco, micica i ostala sranja, al mrzim kad mene tak zovu... daj smislite neš orginalnije... najte kupit moje fore... mislim ono... lajk D!!!!!!!!

ponedjeljak, 22.01.2007.

moj život je kratak bio!!!!!

jebemti život!!!!!
ne sviđa mi se to nekako... uopće...
khm khm...
ma niš...

ugl piše negdje dae danas najnesretniji dan u godini????!!!!
wtf????
meni je jednako grozan ko i svaki drugi...
jedino kaj sam udesila sestrin mp3...
i to nenamjerno... jebemti...
sad joj moram novi kupit...
da... nemam ni prebijene, al dobro...
budem!!!!!!!!
kaj je najžalosnije, radio je cijelim putem... bio je u džepu...
i dođem do doma i nemrem ga ugasit... ne radi tipka!!!!
jebeš budalu!!!!
nešto ja to prečesto govorim u tadnje vrijeme...
khm khm...

i ja sam htjela za promjenu napisat neš pametno danas, ali...
smanjen utjecaj krava u lijevom zvjezdanom kvadrantu... (wtf???!!!)

ma nie važno...
e sad čitam jedan knjižuljak- 4 plavuše se zove...
khm khm...
zahvaljujući njoj, ja i Lelica upoznale novu konobaricu u Vijeni...
Ženska je baš okej...
Za malo ljudi u zadnje vrijeme mogu reć da je okej... Bar prema meni...
Nie to neš za hvalit se...

I još uvijek se NE udajem!!!!
Niko me neće ženit... jebeš budale... Neznaju šta propuštaju!!!!
Svi će oni plakit jednom kad se ja udam...
Znam ja njih... Stoka jedna neodgojena...

I DOBIH LJUČIBASTE GAĆE!!!!!!!!
In your face bitch(es)...
muahahahahahahahahahahahahaha
puj!!!!!!!!!!!!











petak, 19.01.2007.

eh...

evo mene opet...
vidim da sam vam falila... ko malj u čelo...
nema niš novoga... osim... padoh prvi kolokvij :((((((
katastrofa....
u kući mi opet ratno stanje...

e neke ljude nisam vidla ni čula 100 godina...
jednostavno se ne javljaju...
a ni ja njima... ma bezveze...
trkeljam opet...

a šta da pišem kad kod mene nikad nema niš novo...
nisam se pošteno nalila od Badnjaka...
bezveze...
nisam se baš ni trudila (iskreno rečeno)

eehhhhhhhh
i tak...
kaj da još kažem??????
khm khm khm... majko mila...
ajd kad mi se nešto desi šta bi vas zanimalo javim vam...

e da, počela sam se bojat krava...
majko mila...
proganjaju me....
foooooj....

pooooosek ;o))))))))




PS ovo vam je mobi... on je Fikičin (ja sam uvjerena dae gej ;p) cucak....


petak, 12.01.2007.

I want you to lead me... Take me somewhere...

da da da... i meni se desilo...
napišem jebeni post i obriše mi ga...
cijeli sustav mi krepa...
jebem ti tehniku...

da, na faxu super... sve prošla... zasad... sa minimalno truda...
brine me idući tjedan...

i kaj si ovaj jebeni Urban umišlja?????
90 kn????!!!!!
onak wtf bitch!!!!!!?????
nisam neki ljubitelj, al ono... htjela sam otić...
al no way...

a privatni ilitiga ljubavni život????!!!!
ha ha hah ha haaah hhhahahaha
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hahahahahaha hahahaha

sranje... jučer sam napokon odlučila... pokopan je...
tak i treba...
i tak nikakve koristi od njega...
zgadili su mi se i fraeri i trebe (osim naravski tebe, ANDREICA, hi hi hi)

i odlučila sam da više neću bit jebena kuja prema ljudima...
svaki put mi se obije...
koma...
ko da privlačim nesreće...

i da, Fikica, htjedoh napisat post o mobilnom, al nemam ni jednu njegovu sliku... a tekst mi se ne uklapa ak nemam sliku... tak da... pošalji koju mejlom....

pozdraf ljudi...

ljubi vas otrovna ;o***********


ponedjeljak, 08.01.2007.

kakav radostan dan...

bio dosad...
ajme majko mila što mene ljudi znaju izjebat u mozak...
tog nema nigdje...
koja sam ja glupača...
ne želim više ni s kim pričat...
sam želim jedan metak kroz bulju...

znala sam ja da je ovaj dan predobar da bi bio istinit...
još sam si rekla jutros kad sam išla doktoru da nema šanse da mi itko pokvari današnji dan...
ali ne...
nemogu vjerovat...
ja sam brijem najveća glupača u povijesti ove zemaljske kugle...

joooooooooooooooooooj....

neznam više... stvarno neznam...
sad bi plakala od muke...

al nema šanse... nitko nije vrijedan toga...
osim moje gluposti...

a prošla sam matematikuuuuuuuuuu...
a buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

ovog nema nigdje...
ja ću se ubit... al ozbiljno...

pozdraf...
:'o(((((((((((((((


bangbangbangbangbangbangheadbangheadbangheadbangheadbangbangbangbangbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadbangbangbangburninmadburninmadheadbangheadbangbangbangbangheadbangheadbangburninmadburninmad

dead

nedjelja, 07.01.2007.

dosada živa...

ja od Nove godine ne mogu sklopit oka... Odem spavat sinoć u 00:00 a zaspem tek u 6, pol 7...
Neznam koji mie više... Dobit ću živčani slom... Koma... Stalno sam živčana... Nemam mira ni dok spavam... A spavam jako malo...
E ugl... sad je pol 1 a ja ko da sam se digla... Bit će veselo kad fax počne... Dizanje u 6...

I neću više gnjavit ljude svojom nesanicom...
Dobila sam mengu... Toe dobro... Nisam trudna ;o))))
hahahahaha...
koji sam ja pacijent...
majko mila...

i tak... nema niš novog... al kad sam već na netu da se javim...
nisam jedna od onih koji kad pišu novi post imaju točno određenu temu... bljak...

ugl popila sam neku večer litru pive... neke crne... briem da se zove grička vještica...
nisam ljubitelj pive... al mie dobro sjela...

i tak...
toe to...

pozdraf ljudi...
i da, SRETAN BOŽIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;o)))))))))))


ps netko sad vonja po kenzu jungle ;o)))))))
hahahahahahahahahahahahahaaaa
živjeli sponzori!!!!!!!!!!

utorak, 02.01.2007.

you are my dancing queen...

Doček Nove????
Khm khm khm…
Ajmo reć prolazan…
Nisam se nalila…
Mjuza je bila grozna…
Al sam se smijala ko nikad u životu…
Majko mila…
I jedan denser me digo do plafona…
Misla sam da je to nemoguće obzirom na moju kilažu…
Al ajde…
Skoro sam glavurdom plafon poderala….
Al mie pokazo kako fraer može bit predominantan na floru…
I smijala sam se ko glupača kad je Fikicu baco po zraku….

A mjuza…
Dermeša ko u priči…
I ne dirajte mi ravnicu…
Ljudi ne dirajte mi ravnicu…
I žena još uvijek nije otvorila kapiju…
Iako smo je to zamolili nekih 10 puta… najmanje…

O da, skoro zaboravih mjuzu ludih 70ih...
u pol 6...
diiiiiiivno.....

i country mjuza....
m m m .... mmmmmmmmmmmmmm




I bio je pun kurac ferovaca, pemefovaca… i končarefaca (neam pojma koja je kratica za to)
Neznaš kog bi prije…
Majko milena…
Al meni je svejedno bilo supač…
Baš sam se zabavila…

Samo smo ja i jedan ferovac imali crvene gaće…
Dobro on je imo i majicu i tenesice (koje mu je mama kupila) crvene…
Al ja sam zato imala grudnjak i nokte… tak da smo tu negdje…
I slikali su me…
Kad dobim slike možd vam stavim koju…
Neku od normalnijih…
Bez dijelova donjeg rublja ;o)))))))
Gr gr grrrrrrrr
Hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi

Joj da, idući dan sam imala goste…
Poslije 5 sati spavanja i cjelodnevne zvonjave u ušima… još i to…
Od 1 do ja mislim 8 …
Blago meni…

Ugl ljudi sretna vam Nova!!!!!!!!!!!!!!
Ce vac voji i jubi vaca Ifana
;***************

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.