sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

petak, 15.12.2006.

di ste koke...

ciao ljudi...
kaj se radi???
meni vam je sve divno...
prošla su dva kolokvija... (ne kažem da sam ih ja prošla neg da su prošli) smijehsmijehsmijeh
inače nikad ne stavljam smajliće al kaj ćeš...
večeras se najvjerojatnije idem nalit ko guzica...
neznam za kog ću pit... al glavno da se pije...
partypartysmijehsmijehpartypartysmijehparty
ugl... neš sam htjela reć... al zaboravih... ludludlud
jel ide ko na pink večeras... mislim na koncert???? cerekcerek
ugl baš sam si hepi sad...
imaću kad očajavat...
poznavajući sebe...

i tak...
opet sam ona stara super kul extra sexy šmexy čika...
neznam zašto... al ja sam tako zaljubljena u sebe...
valjd kaj sam tak savršena... ma ko nebi bio zaljubljen u mene...
i jebe mi se za sve...
baš sam si hepi...
spavala sam danas od 1- 5 popodne.... ful mie teško u životu...
i uopće se ne nerviram dal ću proć il past kolokvije... dal ću morat na ispit...
sve mie ravno...

I SVI ME VOLE, SVIMA SAM DUHOVIT...
ČEKAJU NA RED DA ME UPOZNAJU...

joj... težak tie život moj...

MOŽDA NISAM U PRAVU, ALI MISLIM DA ZNAM...
ŠTO SI OBRIJAO GLAVU, ŠTO SI NADRKAN...

ja nisam normalna...
i opsjednuta sam miletom....
mile udaj se za mene... smokinsmokinsmokin

moram počet pušit...
pod hitno....
mislim na ekološke naravno...
možd budem manje nadrkana smijehsmijehsmijeh
teško, al vidićemo...

ugl LJUDI, DI ĆETE ZA NOVU???????
štrumpf????
Kat????

cmoki cmoki ljudi...

se vas jubi vaca pojzn kujetina zujomahmahzujoludlud
roflcoolkisskisszujozujowavewavemahmahcerekcerek
njaminjamipartyparty

ps na dijeti sam... i to se moralo desit bangbangbangbangbang





i jedna na kojoj smo ja i
štrumpfica :p (neam nijednu noviju di si brineta, al si mi zgodnička i ovak :****)





skoro zaboravih...
SERCE NIJE KAMEN......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.