sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 26.11.2006.

eh...

živcira me ovaj đeki čen... nemogu ga smislit... ta njegova pojava... loš engleski... koji kreten...
i kak on može bit glumac???
i kao sve žene se pale na njega... mislim u filmu...
a kako je tek snažan... savitljif... koji šupak... mislim doh.... šonjo...

a ovaj boris mirković... da ne govorim... i ova glupa žuta minuta...
strašno....

mene svi ljudi živciraju... u posljednje vrijeme sam ljuta baba... mrzim sve oko sebe...
ustvari ja ne mrzim sve oko sebe... meni se jebe za sve ljude oko mene...
postala sam- hladna...
štaš... takaf tie život...

dosadno mi u životu pa sam za tjedan dana potrošila bon od 100 kn... poslala miljon mejlova...
ma neznam više kaj da radim... a bolesna sam i ne smijem izlazit....
tj. nisam mogla izlazit...
ovaj tjedan ću to nadoknadit!!!! MORAM!!!!!!

bijah jučer u lidlu-koje je to fakin sranje....

eto... to bi bilo to...
moje kratko ali slatko javljanje...

cmoki cmoki...





ps. Kralj???????!!!!!!!!!!!?????????

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.