sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 19.11.2006.

zaljubih se...

Come on, and show them your love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul, my love
Rip out the wings of a butterfly
For your soul


... uvijek kriva osoba...
... uvijek krivo vrijeme...
... uvijek sve krivo...
...uvijek kriva ja...

ali.. Takav je život Charlotte...
show must go on... i ta sranja...
pružiš mi prst... ja bi cijelu ruku...
ovo mie briem prvi put u životu da se zapalih za frenda... mog kvazi frenda...
i ne mogu vjerovat...
to je odvratno...
on je cijelo vrijeme mislio da smo frendovi...
i ja sam mislila da smo frendovi...
do jednom...
kad sam ja... glupača... nesvjesno... rekla da se palim na njega...
o njem nikad prije nisam razmišljala na takav način...
bome ni on o meni...
i sad se sve promijenilo...
sve kaj kaže ne valja...
ja uvijek sve drukčije prevedem...
nebi me nikad povrijedio...
ja to znam...
al zašto ja onda cijelo vrijeme podsvjesno mislim da me on namjerno jebe u mozak...
ljutim se na svaku njegovu šalu... zajebanciju...
njemu je neugodno...
meni je poslije neugodno...
ja neznam dal sam ja samu sebe uvjerila da se palim na njega...
il je to samo iluzija... koju sam ja sama stvorila...
zašto si to radim????
ja volim patit... kaj je, je...
drugog razloga nema...
i ne razumijem...
čini li me to mazohistom????
I'm killing lonliness...
možda je to samo to...
neam pojma više...
neznam šta bi sama sa sobom...
mene treba ubit... majkemimile...
što ja znam sama sebi stvorit sranje... briem da to nitko nezna...
i sebi i drugima...
i onda samo ja patim...
foooooooj...
neznam kaj bi rekla više...
to je moj mali jadni životić...
prepun naglih promjerna raspoloženja...
koje živciraju ljude oko mene...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.