sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

subota, 11.11.2006.

đihaaaa...

evo mene opet... pokušavam se odviknut od bloga... visim tu danonoćno...
sinoć sam bila na interliberu... bilo mie prejebeno... zafaljujući POSEBNIM osobama (!!!!!!!) ... a i zbog knjiga... kupila sam si 2 knjige, a dve sam dobila... PATRIK, LJUBAVI ;P (interna ;p)... i tak...
PROBLEMI S GUTANJEM...
ma prejebeno... u četvrtak smo pili ispred studentskog doma... pa ak nas je netko vidio... i skoro smo šore pobrali od nekih nabrianih slavonaca... jednim dijelom i zato kaj sam se ja smijala trebi sa zlatnom torbicom... ah kaj ćeš... takav tie život...
u srijedu mie bila sestrična... sa informacijama o seljacima... znala sam ja da je on seljačina, al baš tolka... ma kreten... neznam šta bi rekla... a ona mu je najbolje frendica, a ima loše mišljenje o njemu... kaj bi ja onda trebala reć... i sanjala sam Fitu u pon... neznam zašto... nisam razmišljala o njemu dost dugo... proganja me a da ja to ni neznam... nije moguće da se palim na njega... još uvijek... ma sranje... i tak... niš od kafe s rudekom (malim slovom iz poštovanja)... ma jebeš muški rod... to su svi debili... ja sam jedina najbolja i savršena... objektivno gledajući...
i znam da to sve nikog ne zanima al kaj sad... kad ste već tu...
dobila sam mengu, ak nekog zanima... jutros... sad će počet bolovi... joj jedva čekam... :(((((
i tak... neš ti dobrog života... i nisam dugo pila... apstiniram čak od četvrtka... al u čet se nisam zgazila tak da se to ne broji... i tako... život ide dalje...
odoh ja sad...

se vac jubi vaca Ifana... cmok cmok...


evo i slikica za moju ljubljenu ;*************
najljepši od svih cvjetova...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.