sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 29.10.2006.

are you gonna be my grrrrl

ti si kao virus dosadan što širi... dala sam ti minus daj hormone smiri...

i tako... svi muškarci u koje sam ikada imala povjerenje- iznevjeriše me...
jesam li ja previše očekivala od njih... briem da su svi muški svinje... ne briem neg znam... ne mogu da verujem...
nisu me iznevjerili neki moji frajeri... nego oni u koje sam imala najviše povjerenja... da me nikad nebi povrijedili... neki su to i rekli... od drugih se to jednostavno očekivalo...
i nije fora u tome da povrijede samo mene... nego ljude oko mene... da je to samo jedan napravio nebi niš rekla... nego... ma Bože moj...
više neznam šta da mislim o ovom svijetu...
zašto se grozne stvari događaju samo dobrim ljudima... čime sam ja zaslužila da me nitko živ ne voli... da me svi žele povrijediti????
ja nikad u životu nisam nikog namjerno povrijedila... daleko od toga... rađe bi si ruku odrezala nego nekom namjerno štetu nanijela...
i zato ne mogu vjerovat da se uvijek meni događaju grozne stvari...
jedini fraer u kojeg ja još uvijek iam potpuno povjerenje je sexich vexich... neznam šta bi napravila da mi i on okrene leđa... neznam...
al najgore je što nisu samo muški svinje... ima tako groznih cura da mi zlo dođe...
cura za koju bi ja sve napravila... ubila bi vlastitu mater da me ona to zatraži... prije
... iznevjerila me tako jako da neznam šta bih sa sobom... vjerovala sam u nju ko u Boga...
možda sam pre naivna... prepovjerljiva... povodljiva... ma neznam više... svi me sve više razočaravaju...
sva sreća kaj još imam svoju curu Štrumpfetu i svoju konkubinu skoro plavu, plavu, ne plavu ;p
neam pojma... skužila sam da sam prelajava da me shvaćaju... da to neće kasnije iskoristit protiv mene...
zašto sam ja takav jebeni optimist?????? neznam neznam...
šteta što je kurva.... šteta što je kurva my ass... da mu je stalo da so ona ne kurva možda bi mrdnuo svoju šupendaru i zaradio neš tak da se ona ne mora prodavat... kao sram ga je ovo ono... ma daj ne seri...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.