sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

ponedjeljak, 25.09.2006.

Ne mogu da verujem, a znam da nije laž...

I tako... Evo mene opet... Mlada, nevina i naivna... Još uvijek... Nič se ni promijenilo u zadnje vrijeme... Osim šta sam još tulavija neg prije... Fata me neka melankolija... Danas pogotovo... Ne da mi se disat a kamoli neš drugo radit... Nije pms- izračunala sam... I da, tream slavit rođendan i na taj isti dan tream dobit mengu... A baš sam se veselila da ću obuć šos i neku majicu s dekloteom do pupka... Nek se vidi raskoš... kad ono... ma jebem ti ženski rod... Kaj nije proklet...
I ugl... Da, kaj se tiče onog slavnog rođendana na kojem sam ja bila... onog u Slavoniji... Nije bilo niš posebno... nalila sam se ko majka (blago rečeno) i drpala sve ko da mi o tome život ovisi... od sexa ni p... ugl... ma bilo je oke... Zadovoljan sam... Danas sam trebo kupit tenisice... 500 kn... Nema broja... A takve tenisice sam vidla na samo jednom mjestu u gradu... Ko nema sreće, nema... Kupila sam dvoje hlače... Da utopim tugu... nije istina da shopping pomaže... Mrzim ga!!!!! Iam i volje i želje i para, al nema onog šta ja oću!!!! Baš sam jadan... Baš neam sreće u životu... A tak sam se veselila tim jebenim patikama... Znam da sam se previše nadala... Uvijek kad mislim da je sve savršeno... Netko ili u ovom slučaju nešto mi neš sjebe... Ma jebem ti život... neznam više šta da kažem... I Strooomph mi je dala lažne nade da me Rudek voli pa je to još više pojačalo moje sjebano raspoloženje... Da, Andrea, nije mi čestito rođendan!!!! Pička jedna!!!! Dabogda mu mali otpo ;)))
I da, ne znam zbog koga, khm..., u zadnje vrijeme stalno rokćem... Prije je to bila zajebancija, al sad to više nemrem kontrolirat... Ubiću nekog... Neznam kaj mi je...
Kako bi stari Zlatko reko- MA NIJE MOGUĆE... PA ZAR TAKO MORA BITI...
pa čuj zlajo, valjda je moguće, a sigurno tako mora biti...
i da, pogodite ko je vlasnik nove novcate exice?????????? idem u menzu sutra na grah i zelje... možd mi to digne raspoloženje...
pusam vas sve...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.