sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

petak, 08.09.2006.

la donna mobile...

Ugl... šta ima narode... šta ima ima, šta nema kupćemo... jel tako... takoe...
E meni dosadno... Neznam šta bi sama sa sobom... Imam cijele hrpetine posla za obavit al mi se niš ne da... Umirem od dosade... Danas sam, od 8 radnih sati, jedno 7 i pol davila ljude s kojima radim time kak sam ja gladna... Na trepavice se postavili sam da me nahrane, pa da ih prestanem davit... A ja fakat znam ubit čovjeku volju za životom... Sam pitajte ove koji me znaju... Neznam kak oni to sve izdrže... Ja bi me odavno već ubila... Ostatak vremena (čitaj pola sata) i nekad između kukanja o tome kak sam gladna sam trkeljala sranja koja sam meni mogu past na pamet... Sram me može bit... Al ja kad jednom krenem, ne gasim se... Pa ko živ, ko mrtaf... I tako...
Čitam sad u novinama (da ljudi ja znam čitat, neb čojek vjerovo) da je fraer bacio ženu i dvogodišnje dijete s balkona i on se toga kao ne sjeća... Ma mater mu njegovu sjetila bi se ja njemu jednom iza ušiju, jednom preko ušiju i jednom nogom u jaja i... Ma neznam šta bi rekla... Moš ženu tuć kolko oš, al djecu mi ne diraj... Ja bi nekog ubila da vidim kak dijete tuče i iživljava se na njemu... Ma mater mu njegovu... I priča mi neki dan legica kak je nju dečko tuko, ovo ono... ma moš me jednom udarit, al drugi put bi ti jaja šlaufom ispirali s trga... Ajoj da meni takav dopadne pod ruke... Majku mu njegovu... Il ovaj što je oteo curicu i ona uspjela pobjeć poslije 8 god a on se ubio poslije... Ma seronja... I onda neko kaže da si takvi ljudi bolesni... Kurac je on bolestan... Toe bezobrazno max... Treba takve dobro izmlatit... Dat malo skinjarama na bolovanje... Da vidiš kak bi ozdravili... I oni i njihova pedofilska stranka... Il onaj štoe htio kravu oženit... Ma di ode ovaj svijet jebo te ja... Katastrofa... Katastrofa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.