sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 03.09.2006.

sve dobro u ljudima...

Opet se osjećam isprazno... Sve što radim nema smisla... Kako meni, tako i drugima... To meni nekad samo dođe... Da poželim pobit sve ljude oko sebe... Nije to ni pms ni neko takvo sranje... Razočarana sam... U sebe, u svijet... Puca me neka ljigava depra... I to cijeli život... Još nijedan dan nije prošo a da se ja nisam osjetila šugavo... Bar na trenutak... Neznam... Neznam... I ak mi starci neće dat da slavim rođkas ubićem se...
Komarci me ubiše sinoć... Sva sam točkasta i sve me svrbi...
Zašto je Bog ljudima dao razum... Spoznaju... Tako da Bush kad ubija milijune civila zna da ih ubija... Kao spoznajno biće... I ne želim komentare da on nije razumno biće i ostalo... To su samo isprike... Koliko daleko čovjek može ići u svojoj zloći... Zato da kad perverznjak drži klinku zatočenu 8 godina, svjesno zna što čini... I ne muči ga grižnja savjesti... Misli da je to što čini dobro... Bar njemu...

Zašto ljude nije briga za druge ljude... Važna im je samo vlastita korist... Pokušavaju i iz onog najgoreg što se desi njihovom (ne)prijatelju izvuć nešto dobro za sebe... Ljudski život je jadan...
Zašto ti netko namjerno čini štetu i govori da je to za tvoje dobro... Kako šteta može biti za ičije dobro... Zašto nešto počinjemo cijeniti tek kad to izgubimo... Zašto i dobri ljudi moraju umrijeti????


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.