sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

petak, 25.08.2006.

How long how long...

Neam pojma šta da pišem, al vidim da svi neš seru pa moram i ja... Iam nekih tehničkih problema... Jedna mala dlačica, na sasvim nezgodnom mjestu, je urasla i sad se to cijelo nezgodno mjesto malo zacrvenilo i upalilo... Jebem joj mater i dlakama... Sva sam hipersenzibilna...
Na telki štrumpfovi... Neki stari štrumpf je upo u napitak mladosti... A baš mu je teško...
Jutros sam srela frendicu i kaže da je njen mali nećak (pusa preslatkom bucici Flanu) ovisan o filmu Moje pjesme, moji snovi... Gleda ga po nekoliko puta dnevno... Gledala sam taj film, briem prošli tjedan... Pa.. da je baš tolko dobar i nije, al ono... Valja kad niš drugo nema na tel(t)ki ;)))
I tako... Htjela sam se ić farbat u ljubičasto, al je moja frizerka na godišnjem pa sam se sam šišnula... Niš posebno... Bila je neka nesposobna krava na zamjeni... Da te Bog sačuva...
Sad zjake prodajem... Mislim si dal da idem van il ne... Mislit ću još neko vrijeme... Ah šta da radim kad sam tako neodlučna... (mali štrumpf je upravo reko hopa cupa!!!!!!- sram ga bilo, to djeca gledaju!!!!!)
Fali mi ledo tj. fale mi pare... Bit će neka slaba plaća tak da nemrem bit sponzor, jako mi je žao vi koji ste se ponadali da ćete imati ovako prejebenog sponzora za sponzora...
Uglavnom, ja se sama sebi divim kolko sam divna, krasna i pametna... Jel grijeh bit narcisoidan???? Nie jelda??? Da ste vi ovak lijepi, zgodni, jebozovni i ostalo ko ja pitala bih vas ja... Teško je to nekad... Nemrem odolit sebi ni u javnosti... Nekad mi dođe da se na javnom mjestu pipkam... Sram me bilo... Koe ta sexi čika... Pa ja, naravno... Ma ko me nebi volio ovako zgodnu, lijepu, mladu, izdržljivu, naivnu, sexepilnu... Ma milina za gledat... Još veća milina za dirat...
I tako... A kak ste mi vi ;))))
pusek

Komentare neprimjerenog sadržaja brišem!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.