sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

utorak, 15.08.2006.

17 joj je godina.... tek...

Prie točno 17 godina, na današnji dan, rodilo se jedno predivno, prekrasno, iznimno glasno i iznimno dreljavo stvorenje... Nazvaše ga Dark Enđl (za one koji ne znaju japanski to vam znači Najljepša Od Sviju)... Imala je još i prezgodnu sister, znana kao i Nenadjebiva, Najjebozovnija Ifana aka Pojzn Bitch aka Dole (Gore) Štrample i ne baš zgodnog, ali prilično markantnog (i još k tomu ful ženstvenog brata) aka Mrgich...
Uglavnom ja sam imala tu čast da s tim predivnim malim bićem odrastam u našem malom selu... Kad god ona nije mogla pomust krave, ja sam ih muzla, kad god ona nije mogla gazit sijeno, ja sam ga gazila... Kad god ona nije mogla poest sve slatkiše (a budući da je bila najmlađa toga je bilo) ja sam joj zdušno pomagala, što se baj d vej vidi na mojoj izdašnoj pozadini...
I tako... ko bi reko da je to malo biće izraslo u tako predivnu, profinjenu mladu ženu (koja ševi sve šta stigne.. ah jebiga ipak sam joj ja sestra...)...
I tako... sretan rođenadan mojoj najdražoj i jedinoj, maloj, razmaženoj sekici koja NE VOLI ROZU BOJU I TREŠNJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS
PUS

EVO I PRIGODNE SLIKICE....












S R E T A N R O Đ E N D A N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



( SAD MOŽETE ČESTITAT!!! )

i jedna pjesmica sam za dark enđl....

antonija šola...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.