sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 06.08.2006.

NEKA MI NE SVANEEEEEEEEEEEEEE

Da, da, da... Ko nejde na more???? KO??? KO????
Pa ja, naravno!!!!!!!!!!! Nea se para... Sve da radim i 10 godina nema para za mene... Nezahvalnima nikad dosta.... Inače... Kaj ima novoga????
Ja osobno mrzim muški rod... To bi sve bilo normalno da istodobno ne mrzim i ženski, kaj ne??? Ustvari ja sam se mislila sam tak prebacit u lezbe, al kaj ću bit lezba kaj mi je ženski rod još odvratniji od muškog... Jesam li ja zato aseksualka??? Ili sam asexualna??? Meni sad ništa nije jasno...


Što sam, Bože, tako proklet, jučer trijezan, danas opet?????

-moj horoskop... (nije da nekog zanima...)

Ozbiljni ste oko toga što i tko vam u životu treba, a istovremeno ste spremni biti u ne baš sjajnoj vezi. Ukoliko vaš trud bude uzaludan, sposobni ste prekinuti vezu. U ljubavnom životu dolazi do velikih promjena. Ovoga ljeta biste mogli otkriti što je to prava ljubav. Na kraju ste jednog ciklusa. U skladu s novim vrijednostima i samopouzdanjem, partnerstvo ravnopravnih vam nikada prije nije bilo toliko važno. S tim u vezi, događaji koji bi se trebali zbiti oko ili samog 30. rujna donijet će takvu osobu u vaš život ili će označiti početak jednog sretnijeg ili produktivnijeg razdoblja za započinjanje veze.

E ljudi moji... lako je vama u životu.... Vi ste svi ružni pa vas nitko neće, al kad ste zgodni, lijepi, šarmantni, nenadjebivi,neodoljivi, jebozovni i sve ostalo ko ja onda vam ga svi žele uvalit... Nije da se reklamiram, ali to vam je tako... Ne znate vi kako je teško nama neodoljivima, uzbuđenima... željnima prave ljubavi...
bhahahahahahahaha
khm da...
a onda je svizac zamotao čokoladu u omot...
do ponovnog čitanja
ljubi vas sve vaša
pojzn kuja




When I was young
It seemed that life was so wonderful
A miracle
Oh it was beautiful
Magical

And all the birds in the trees
They could sing so happily
So joyfully
Oh playfully watching me



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.