sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 23.07.2006.

Pravi fejker!!!!

Da, da ja sam fejker... Svima govorim da slušam Pistolse i da obožavam Sida i to... A ja se zapravo doma razvaljujem na Madonnu I don't wanna hear, I don't wanna know, please don't say I'm sorry... I kaj je najžalosnije, nitko to nije skužio... I gledam Zabranjenu ljubaf, tj. gledala sam... Sad je završila... Šmrk šmrk... Što ti čini crna olofka za oči, podrapane hlače, par bedževa i Sid na majici... Joj ljudi moji niš vi ne znate... Kaj mislite zaš skoro nikad nejedem s vama van subotom??? Pa tad je u Ludnici najluđe... Mini mini mini suknja, lepo ti stoji... Aj dosta o mom fejkerstvu...

LILLI I LALLA RULZZZZZ!!!!

Sinoć sam bila u Močvari... Bilo mi oke... Sasvim solidno... Još da su mi Madonnu htjeli pustit bilo bi još bolje... Popljuvali su ljudi moje glasovne sposobnosti... Šmrk šmrk... A ja sam buduća učiteljica.... Ja ću vam djecu odgajat gamad jedna!!!! I da opet sam vidla onog komada iz busa... Baš je prejebeno jebozovan... Jedva sam se suzdržala... Spavali smo zajedno (pozdraf Sexichu)... Bio je još bolji neg prošli put... Osim kaj je odmah zaspo... Briem da je i zahrkao, al nisam čula... Bilo smo u Močvari for Gad sejk (il kaj već, eng mi ni jača strana)!!!!! I da, dok sam ja spavala sa Sexichem na pozornici u Močvari (sad bi vam opisala kak je bio dobar, al mi se ne da, kaj niste išli u Močvaru pa bi sve vidli... I čuli... Mislim mene bi čuli, unatoč onoj preglasnoj mjuzi u Močvari...), moa good frend Vibro je "spavala" (čitaj širila noge za pare) ispred Močvare (il tak neš nisam ju slušala detalje)... Dok je druga persona s kojom sam bila, tzv. Villa Valo barila klince koji su joj djeca mogli bit... Valjda su ih privukle njene bujne grudi, pa su se sjetili svojih majki koje ih nisu voljele, a u njoj se budio majčinski instinkt... Dobro njima, dobro njoj... Šta su drugi radili???? Jedna persona, Villina good frendica (koju sam ja bezuspješno barila dva tjedna na pripremama... Kuja je odoljela mom šarmu. Prva u životu!!!!), se prodavala za drogu i prijevoz doma... I ona, tako teška rok panker alternatifka gej ljubiteljica, prodala se za vožnju doma u fićeku sa lezbos trebama koje slušaju cajke (I ONDA SAM JA FEJKERICA!!!???) Uspjela sam si nabavit SIDOV plakat!!!!!! (da bi zakamuflirala svoje fejkerstvo...)...
I skoro zaboravih da nam je Sexichu skoro uvalio jezik jean tip pred Močvarom... i onda nek mi netko kaže da Sexich nije najjebozovniji tip kojeg znate il za kojeg ste čuli!!!! Žele ga i tipovi i trebe!!!!
I kaj je još bilo??? Niš pametno...
Ljudi aj bokich...
I briem da više neću pisat o tome kaj mi se sve dogodilo... Tj kaj se dogodilo ljudovima okolo mene, jer su oni sto puta zanimljiviji al stalno se žale da ih previše spominjem...
Pozz
Ljubi vas sve u dupe vaša Pojzn Kuja...

Pearl jam rulz!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dolaze u 9. mj. u Hrv (valjda u Zg) i jedva čekam da ih čujem u živo!!!!! Bit ću u prvom redu!!!! Možda mi se pjevač (Eddie Vedder- Vexichu raspitala sam se o njegovom imenu na googleu :))) potpiše na sisu....
;))))pozz


"Why Go"

she scratches a letter
into a wall made of stone
maybe someday
another child
won't feel as alone as she does

it's been two years
and counting
since they put her in this place
she's been diagnosed
by some stupid fuck
and mommy agrees
why go home?
why go home?
why go home...

she seems to be stronger
but what they want her to be is weak
she could just pretend
she could join the game
she could be another clone

why go home?

what you taught me
put me here
don't come visit
mommy dear

(Pearl Jam)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.