sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

četvrtak, 06.07.2006.

Khm da...

Vidim ja da već dugo nisam rekla niš pametno na ovom blogu... Ah šta da radim kad su prijemni i "učim" i spremam se sve u 16... Dobila sam žuljeve na dupetu... Al od ljenčarenja... Inače nema niš novog u mom životu... Matej sretan rođendan!!!
I Sikiu je preksutra rođendan a ja nemrem ić na pijanku... Šta sam ja jadna Bogu skrivila... Al čim prođu prijemni, bez obzira na rezultate, nalit ću se ko krava... Nosit će me doma... Ne znam ko će me nosit, al će me nosit... I ovi iz leda me još ne zovu... A trebat će mi pare ovo ljeto... Ma kaj ja briem, meni UVIJEK trebaju pare... I trebam si dlake na nogama ić počupat... Bio bi red, al sam prelijena... prelijena sam se dić s kreveta kad moram na vece, a kamoli neš drugo... Inače ubijaju me ove pripreme i sve tak da neam inspiracije za kenjat ko što inače znam... Mogla bi vam pisat o sintaksi rečenice... Ak to nekog zanima il misli da zna više od mene, nek mi se javi pa da podijelimo iskustva :DD o sintaxi naravno...
Eto da ne kenjam više...





APSTINENCIJA JE NAJBOLJA KONTRACEPCIJA!!!!!!!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.