sve cure žele bit ja, svi dečki žele bit samnom...

nedjelja, 25.06.2006.

MAJ WEEKEND!!!

Kao prvo fala svima (čak troje ljudi- DINO kisskisskiss, Vibrator i moja malenkost (sama sebi)) koji su mi čestitali imendan jučer!!! A oni koji nisu... pa jebem vam mater ljudi šta vi nemate mozga??? Niste mogli bar poruku poslat (Dino me čak i zvao!!!) kuje jedne nepojebane!!!! Dabogda svi ostali djevice!!!! puknucupuknucupuknucu

A sad bih malo o "veselijim" temama!!! Joj znate vi di sam bila ovaj viikend??? U inostranstvu smijeh poslije dugih 15- 16 god il kolko je već prošlo!!! Bilo je oke!! Ubila me ova vrućina... Sva sam pocrvenila ko komunist!!! I nisam uspjela kupit razglednicu!!
Da počnem od početka!!! Kad sam na autoputu (u 5 ujutro!!!!) vidla EXIT za Kutinu srce mi se počelo drapat (Siki odmah sam se tebe sjetila kisskisskiss) i jako mi je žao kaj neću doć na rođ. šmrk šmrk!!! Tako blizu a tako daleko!!! A buuuuuuuu
E Vibro znaš kaj sam vidla??? Kamenorezački obrt al nije kod Joksić Radoslava- Bate neg neki lijevi :D
E i onda kaj vas zanima o Bosni?? :p Najvjerojatnije niš al i tak se nema puno za reć!!! Seljačine!!! Bhahaha!!! Šalim se!!!! Mjesto kao mjesto mi se ne sviđa!!! Prebrežuljkasto mi je i nisam navikla na selo!!! Pre koso mi je... Skoro sam bez pluća ostala... Morala sam leć pod auspuh kolko sam čeznula za smogom i Zagrebom... A ljudi su mi oke!! iako moja potraga za osobom koja me može nadlajat još uvijek nije gotova!!! Gamad!!! I dođem ja u to Jajce i pogodite na kog naletim??? Na Zgmana!!! Ko će kome... Inače ljudi su mi oke... Imaju čudne naglaske al navikneš se... ak smo se mogli naviknut na onu muzaru iz fil možemo i na Bosance... Inače kaj sam još štela reć??? Aha o tipovima!!! Tipovi nisu neš prezgodni i zgledaju puno mlađe neg kaj jesu (op. ur. Gandra) i još neki čija sam imena zaboravila a trebe su sponzies (kolko sam ja vidla) i zgledaju puno starije i ružnije, al to se valjda danas traži!!! Ah šta ćeš ne mogu bit svi lijepi i krasni i predivni ko moje Veličanstvo (skoro sam rekla moja malenkost uf! :D )!!!
I mogu ja sad jednu pjesmicu nabacit??? Ovo je sam za Marka!!! Reko je da voli Crvenu jabuku (ko ja!!!!) i onda sam ja našla jednu prigodnu!!! Koja naravno nema prikriveno značenje!!! smijehsmijeh
A pjesma ide ovako:


UZMI ME KAD HOĆEŠ TI, BAREM MENE MOŽEŠ UVIJEK IMATI...

Zaboravih ostatak teksta al zar je uopće važno??? :D
I šta sam još htjela reć??? Aha bila sam na slapovima!!! Bilo je predivno... Sva sam se razgovnila od ljepote... Ma milina... Skoro su ljepši od mene... Al kažem skoro... I sam još jedna poruka: Markec, još uvijek razmišljam dal da kažem tetki da si me htio napit... i da si me non stop, kao slučajno, pipkao ispod stola... O vožnji po mrakači da ne govorim... Kao svjetla se slučajno gasila svakih 15 min... smijehsmijehsmijeh
Ljudi nestalo mi tema... to je nešto novo... al čim mi neš inteligent padne na ovaj moj maloumni um čujemo se!!!
kizz i pozz
LJUBI VAS I VOLI VAŠA IFKA :D
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave
A SVIMA ONIMA KOJI MRZE SIDA I PISTOLSE JEDNA PORUČICA (SLIKA GOVORI VIŠE OD RIJEČI :D)



I DA, MORAM MANJE PSOVAT... POTRUDIT ĆU SE... KELI BANDI RULZ!!!!!! A TI NADROKSANA KOKAINKA DOĐI PO CD!!! NISAM TI GA JA POPAPALA... I PO ONU KNJIGU!!!! DAL DA KAŽEM JAVNOSTI KAJ SI ME NATJERALA DA ČITAM?????? :D ŠALIM SE ŠALIM SE.... KIZZA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.