MOJ MAIL:
janarani@yahoo.com

OBAVEZNO POGLEDAJTE!

VIJESTI:
DOMAČE:
Blog.hr
Monitor.hr
Iskon
Naranča
Radio 101
Vidi
STRANE:
CNN
BBC
Reuters
Time
Ananova
Eurosport



NOVINE:

DOP magazin
Za Mir Zine
Jutarnji list
Večernji list
24 Sata
Feral Tribune



UMJETNOSTI:

GLAZBA:
Muzika.hr
Glazbeni Forum
LyricsWiki
Demo Bands
MTV
MTV Adria
VH1
VH1 Europe
New Music Express
Billboard
Rolling Stone
Torrentazos
Snocap

BENDOVI:
Antenat
Analena
Comic Monsters
Asian Dub Foundation
Black Sabbath
Nick Cave & The Bad Seeds
Pixies
* Red Hot Chili Peppers *
System Of A Down

GITARA:
Guitar Shred Show
My Songbook
Guitar Design
Project Guitar
Ultimate Guitar
Hot Guitarist


FILM:
IMDB
Rotten Tomatoes

KNJIŽEVNOST:
Mali Princ
Rhymer



IZLASCI:

InZg
Močvara
K.S.E.T.
Boogaloo
Aquarius
Saloon
Sax!
Cinestar



PUTOVANJA:

Hospitality Club
Last Minute
RyanAir



ZABAVA:

Hrvatsko Društvo Karikurista
Nik Titanik
Miniclip
Games Craze
South Park Studio
AngryAlien
Yirmumah
MINDistortion
Face Recognition



TRAŽILICE:

Yahoo!
Google
Windows Live
Altavista
Pogodak!



RAZNO:

Drinks Mixer
Wikipedia
How Stuff Works
420 Times
The Smoking Gun
interPUNK
MapQuest




BLOGOSFER@
Bestseler
croBLOGeri
Skripte 385
Skriptarnica

FRENDOVSKI BLOGOVI
Sara


NAJDRAŽI POSTOVI:
Grafiti na pločniku
Podvodna galerija






















Pogledaj

PodRoom

17.04.2006., ponedjeljak

SRCE KRVARI...

Nedavno sam bio u jednom Zagrebačkom klubu; bio je neki zakurac koncert. Prije dolaska do kluba sam se s frendovima propisno "zagrijao". Neću u detalje. Ali bilo je dobro, raspoloženje visoko. I tako mi došli do tog kluba. Puno ljudi. Puno ih znam. Debili. Metalci. Pun kurac metalaca. Ali nisam se nervirao, nego sam s ekipom prcao debile. Neću u detalje. I tako, zazujao ja, snimao ekipu, i onda >>>PAF!<<< Privremeno sljepilo. Nirvana. Orgazam. Inspiracija. Ljepota. Opet ona. Progoni me. Vidio sam ju već. Prije par tjedana. Vratit ću se na to. Nego ovako. Bio sam tako lijepo "raspoložen" da sam joj čak prišao. I rekao jedinu stvar koja se ne govori curi: "Ti si nešto najljepše što sam vidio u stvarno ne znam koliko vremena." Ostatak večeri sam se ponašao kao pravi macho, vrlo netipično za mene. Ostavio sam neke naše jakne na vrlo očitoj blizini njenog stola. To mi se u tom trenutku učinilo pametno jer bi imao opravdanje za biti blizu nje. I gledat ju. Znam da će se mnogima ovo učiniti bolesno ali ne mogu vam objasniti koliko mi je zadovoljstvo činilo biti samo blizu nje. I gledati ju. Kao neko Monetovo djelo. Kao Petrarcina Laura. Kao Cobainov Albino. Ali nisam učinio prvi korak. Zapravo to bi teoretski bio drugi. Ona ga je napravila. Došla je do mene. Prišla mi. Započela razgovor. Ne sjećam se o čemu ali ne sumnjam da sam ispao debil. Zbog, poradi "raspoloženja". Ali se odšetala sa mnom do stegea. I pričali smo. I plesali. Nevjerojatno brzo je došlo do fajrunta. I išli smo do doma zajedno. I onda sranje...
Tada mi još nije bilo jasno od kud ju znam. Podsjetila me je. S frendom sam jedan vikend išao do Sesveta busom. Kada smo ušli, "zabljesnuo" nas je smrad. Dva klošara. Muško i žensko. Lika sam prepoznao. Gad jedan. Davno prije sam ga gledao kako tuče jednu žensku. Poslali smo ga na ekspresno na "traumu". Evo ga opet. Pijan k'o deva. I smrdi. Prvo smo se frend i ja zajebavali, ali meni je i jednom trenutku "pukao film", i ja sam klošaru rekao da izađe iz busa. Nije htio. Probao sam na silu. Težak gad. Onda je sa kraja busa došao neki "mladić" i zajedno smo ga zašamarali. Na sljedećoj je izletio van. E ali sada je taj isti "mladić" počeo tlačiti ovog drugog klošara. Staru bakicu. Prestravljenu. Ja sam ga micao. Pomagao. Ali sve to je gledala ONA. I brijala da ju i ja tlačim. bar mi je tako rekla na izlasku iz "Močvare". I sad sam ja ispao kreten. Koji tlači pijane klošare. I opet, opet taj sitcom nesporazum. I sad brijem da me mrzi. A ja u komi. Od onda. Jer ljubav mi konstantno bježi. Ako vrištim. Bježi. Ako šapćem. Bježi. A srce krvari...

- 12:11 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


VI STE POSIJETITELJ:
Web Counter
OD 11.03.2006.


trenutno čita

MOJI PROŠLI POSTOVI:
(*) - naslovnica Blog.hr

Objavljeno postova na blog.hr: 9
Objavljeno postova na croBLOGeri.com: 16

->Članak na T-Portalu
->Članak na DugiRat.com





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada