podloga

srijeda, 01.07.2009.

Help

znam da ce zvucati glupo i pretenciozno (moje pitanj) ali mozda i dobijem koju informaciju.
dakle, meni draga osoba koja ima koju godinu u guzici (manje od 30, blago mu se) zazelio je za rodjendan da mu kupim ove slapetine
Image and video hosting by TinyPic
prije par godina kada su se pojavile nisam bas bila odusevljena jer ja sam debil koji je odgojen da cipele moraju biti kozne, ali nakon "osvjestenja" u japanu gdje sam gledala kako ljudi cekaju po 3 sata u redu da bi kupiti kroksice, a posto imam potpuno povjerenje u japance i ja sam skoro popustila, skoro ali nisam, kolebala sam se jos neko vrijeme i na kraju popustila i kupila jedne koje su mi peri deri za vrt i oko kuce. A kasnije kupila i one sa krznatim uloskom, zimsku varijantu.
da ne duzim, ove koje on hoce nema u rijeci za kupiti, jer nasi uvoze sarene do broja 41, a za muskarce mi je teta u ducanu s zgrazanjem rekla imamo samo jednobojne jer zamisli molim te koji bi to muski nataknuo na noge. glupaca. ne zbog te izjave nego me je skoro stala uvjravati kako iznad 41 i ne postoje pa sam joj ja izvadila katalog iz borse i rekla, a sto je ovo teta.
dakle jel mozda netko zna da ima za kupiti takvih (ali ne jednobojne nego obaveznu sarene) u zagrebu? ili nekom drugom gradu lijepe nase.
poslal sam mail u tvornicu i cekam ako ce mi se tko sjetiti javiti (ah ti talijani i internet) kamo u italiji blizu mene ima za kupiti
ima na netu za kupiti ali moram platiti carinu koja me dodje vise nego same one tako da mi je to zadnja varijanta
ako tko ima kakvu informaciju, hvala unaprijed
i bas me zanima kako ce izgledati broj 45, mozda ga natjeram da se ide pokazati onoj teti u ducan

- 17:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.