Houm pejdž

14.07.2006., petak

Igra staklenim perlama

Obožavam staklene perlice. Naročito ljeti jer u dodiru s kožom ugodno hlade. Izvrsno se slažu s bijelim pamučnim koncem. Kad mi je najdraža kći rekla da si želi jednu štrikanu narukvicu, odlučila sam iskoristiti perlice kupljene prije par mjeseci i uplesti ih u jednostavnu pamučnu narukvicu-pletenicu.
Najprije sam nanizala 32 perlice na konac (objasnila sam kako se to radi u ovom postu):

Započela sam sa 13 očica, dva reda pravo (bod podvezice - svaka očica pravo u svakom redu).
Zatim 2 pravo, 2 krivo, 5 pravo, 2 krivo, 2 pravo.
Na početku svakog 4. reda dodavala sam perlicu, pletenicu sam plela sa 5 očica i s prebacivanjem u svakom 8. retku (2 ispod, 3 preko).
Ponavljati do željene dužine ili do nestanka perlica (meni su se, na sreću, poklopile ove dvije stvari).
Završila sam kačkalicom, na početku lančićem od 7 bodova napravila omčicu i na kraju lančićem od 5 očica (veličina je ista), a očice između skidala s igle za pletenje i kačkala jednostavnim bodom:

Narukvica se kopča dobivenim omčicama i perlicama s početka. Tako se može i regulirati dužina - ako je predugačka, kopča se na udaljenijim perlicama:

Ovako izgleda gotova narukvica:

I evo je na mojoj ruci:

- 11:47 - Komentari (4) - Link na ovaj članak