posluhni moje pjesme

utorak, 09.10.2012.

DANAS OBJAVLJENA MOJA PRVA KNJIGA PROZE"Moj pogled na njihov svijet"

Izuzetno sam sretna i ponosna jer je danas, 9. listopada 2012. na portalu Digitalnih knjiga, izašla moja šesta knjiga, a prva knjiga proze, odnosno Knjiga osvrta na napisano i pročitano, pod naslovom "Moj pogled na njihov svijet". Knjiga sadrži 232 stranice kroz koje se kao autorica osvrćem na pročitana djela preko 40-ak autora što poezije što proze. Time sam za svako djelo posebno htjela se osvrnuti s mog osobnog stajališta na iznošenje svijeta navedenih pjesnika i pisaca, na njihove spoznaje, načine života i unutarnja previranja, što je mojem djelu dalo, zapravo jednu novu dimenziju.















"Osvrte" je uredio gospodin Nenad Grbac, kojemu je knjiga i posvećena, a koji ju je i obogatio prekrasnim prigodnim ilustracijama, a uz svaki osvrt je i link, tako da se može odmah i pročitati.







Želim se i ovim putem zahvaliti ponajprije mojoj obitelji koja me podržava u svemu što radim, zatim svim autorima koji su se našli u mom izboru i koji su mi na portalu davali podršku i reagirali pozitivno na moj trud, te svim korisnicima mnogih portala na kojima pišem, koji me čitaju i ohrabruju jer napokon ja i dalje pišem, ne posustajem.







Današnje djelo možete preuzeti s portala Digitalnih knjiga klikom na link: http://www.digitalne-knjige.com/kozljan5.php



http://www.digitalne-knjige.com/kozljan5.php


- 13:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #