PJEVAC NA KLAVIRU

ponedjeljak, 13.07.2009.

O LJUBAVI NOVA

Obalaci blago lete na
Na nebesima i na svodu
Duša sad ranu plete
Tražeč ljubav i slobodu

Nježnost tako krha ,plaha
U ljubavi pliva snažno
Ni duša nije jaka
Voli sreću ali lažno

Image and video hosting by TinyPic

Ljubav zar ne poleti
Misao što mi je dana
Svi su na zemlji sveti
A hiljadu lijepih sana

Kraj rubu,tajac mali
Srećom se neće dići
Al jedan sad vidik fali
Za njega ću suze liti

O ubistva blagog palahog
Negdje na zemlji ista
Kraj mjeseca nježnog rahlog
Dotić će se strašnog lista

O čemu sad pitam sneno
Da vjećno sam jedna maza
Kud sam zalud isto kreno
A do ljubavi čudna staza

U raj poći ću ,sanjam prosto
I ljubav što teći nezna
Ko sam posto,ko sam osto
kad ljubav je bistra,čezna

Za knjige i horizonte
Ja kao slijepac bih palako
Kad dotić će se ljepote
I ljubav nježne lako

A pitanje sada stoji
Što pjesnika mući nago
Kuda samoća roji
Za ljubavi ja sam trago

Al ljubav se sada javi
Prekrasna jedna snena
I igre u mekoj travi
Ko mora čudnovita pjena

I boli što sada teće
Ko poteklo vruće more
Sa oblaka ubrah cvijeće
No srcu teže gore

Slobode slobode
Sada vapim
A riječi ne gode
I dušu si bisru napim

U pjenušavom mirisu boja
Kao med i kao pjena
I pitanje ima li sloja

Na horizonte sad stupam lako
I ljepote za kojom bih plako
I koljena koja ću vući
I mirisa što tu čući

A mislaima i sa dahom
Svoj neću biti
I migom i mahom
Suze ću kriti

I u slobodi što stoji
I Ljepote što broji
Cvijeće kao okrugla slova
poteće ljubav nova....


13.07.2009. u 19:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (15)
Travanj 2009 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Putovanje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr