PJEVAC NA KLAVIRU

subota, 11.04.2009.

LJUBAV JE JEDINO

Vjetar se igra pahuljama snjega
Gura ih kao da su njemu dane
Pogled još držim na vrhu onog brijega
Gdje sada samo ljujaju se grane.

Sjećam se dana kad bili smo dijeca
Sunce je sjalo,sve je bilo lako
Dok sjećanja naviru koljeno mi kleca
Nikad više nikad neće biti tako

I čuvam zauvjek tu iskru u sebi
Pustim je samo kad mislim da smijem
Jer baš to malo dala sam tebi
I sada se samo tome lako smijem

Image and video hosting by TinyPic

Pričali su stari da postoje ljudi
Koji nisu kao likovi iz bajke
S njima uvijek sine pametna budi
Govorile su kčerima stoljeća majke

To ljudi smo svijeta
I živimo lako
Kao da nikom ništa ne smeta

A dijete uvijek samo sretno gleda
I pruža ruke svakom srcu stranom
Pa bilo to srce od kamena il leda

Nema te više i nemam te više
To sada me tišti u ovoj toploj sobi
Dok stihove sama mi ruka piše
Ježim se od zime i ove hladne dobi

Bila sam teška priznam,a ne dijete
Tada kada tebi ruku sam dala
I sada dok pahulje još uvijek tiho lete
Sada sam tek sitna,sada sam tek mala

Kao da nigdje više ne pripadam
Osim u ovoj samoći iza stakla
I dok sjedim,pišem i propadam
Kazaljka na satu još se jednom makla

Vrijeme ide,curi kao pijesak
Svakim danom sve me više brine
I dok čekam čudo,neki divlji bljesak
Da me uzme k sebi,da me u svijet vine

Možda to je samo zima hlada pusta
Sunce uvjek neku veču sreču nosi
A tišina stoji zatvirenih usta
˝Moraš znati ko si˝ na radiju prkosi

I dok slušam rijeći ovog čudnog lika
Gdje god da te život nosi,uvijek moraš znati ko si
Pojavljuje se samo tvoja mala slika
A vijetar još puše i pahulje nosi

Teće čak i zima,teće pored mene
Sve smisao ima tako mora biti
Nije baš utjeha srcu djevojčice žene
Spiker kaže živi smo,glavno da smo siti

Zar da se sad tiješim malda sam i zdrava,pametna i lijepa,još želim živjeti
Gluposti ,gluposti sa ovoga svijeta
Ljubav je jedino što želim imati!


11.04.2009. u 15:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (15)
Travanj 2009 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Putovanje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr