PJEVAC NA KLAVIRU

subota, 11.04.2009.

PALESTINA






Vječna ljubav tako krhka
Kao nježni cvijet na vjetru
Što ti čini tvoja ruka
To te vodi Božjem svijetu

Svi ti grijesi što su mali
Nisu nušta Bogu teški
Ali velki što su stali
Na put sada samo greški

Ljubav on je ali pazi
Da tu ljubav ne odneseš
Tamo gdje su vječni vrazi
I dušu si tud poneseš

Ipak ljubav nema kraja
Pa ti kreni ispočetka.
Svi smo ljudi mi do raja
I od svetka pa do svetka

Tad tišinom dali ploviš
I nosiš li svoje more
Za sve grijehe ti sam moliš
Dočekavši svete bore

Bog me kazni jer sam kriva
Reče idi u daljinu
Tamo nečeš biti živa
I slušat češ muk,tišinu

Rekoh idem,idem sama
Nije teško to ponesti
Idem smjelo kao dama
Jer u pako neću sjesti

Čuh i priče s drugog svijeta
Udari me tuga teška
Moj lik sada Bogu smeta
Rasprla se moja greška

Ljubav molim žarko,smijelo
Okus boli sada nosim
Griješno ovo moje tijelo
I dušom teškom oprost prosim


Grube riječi siđu s neba
I obečanje u tišini
Da ću jesti samog hljeba
Živjet sama u visini.

Nevidjeh ni prst pred nosom
Kad sam njemu ruku dala
Posječe me svojom kosom
Plamti okus milju zala

Nema sjaja u mom oku
Iščupa ga đavo lako
Al´ ja idem svome toku
Neču kročit s njim u pako

Bludnica i kurva sada
Dijete jeste slijepo čisto
Svijet nek vidi njena jada
I nebesa sjajna isto.

Zvuci svi ti s samog neba
Što mi prijete pa me žale
Odreć ću se samog hljeba
I ove oaze male.

Sumnja što u meni živi
Da če Otac svoji nosom
Reći dušo Vi ste krivi
Kao đavo svojom kosom

I stah što u meni kljuca
Od samoče gorde,sive
Srce sada na glas puca
Što nebesa mene krive

Nemoj samo reći zbogom
Ti velika ljubavi čista
Nego daj da kročim nogom
Tamo gdije ću biti ista

Godine još stoje njemo
Dok na pustoš se otisnem
Tih sam deset samo drijemo
Dok se sunćam,dok pokisnem

Što će biti još na koncu
Kakve čari meni sprema
Nebo,zemlja u svom loncu
Đavo dok nad amnom drijema

Tog ću dana i ja kročit
U visine dobrom raju
Dotad riječi što ću sročit
Neka teže takvom kraju

Image and video hosting by TinyPic

11.04.2009. u 14:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (15)
Travanj 2009 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Putovanje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr