11

srijeda

studeni

2020

Tko sam ja?


Svakakva uvjerenja u životu nam ugrade.

...pa kažu... dijete si, ne znaš još...
... pa si mlad... i moraš još puno učiti...
I onda se dobar dio života boriš protiv tuđih uvjerenja o sebi samome, hrvaš sa kompleksima i šamaraš sebe kao da si na svijetu naj gori.
Pa odjednom dođeš u doba u kojem ti kažu... a šta vi starci znate, vrijeme vas je pregazilo...

Dakle za veći dio života, pripremite se, uvijek će vas netko uvjeravati da ništa ne znate.

Pa je dobro znati barem tko smo sami sebi.
Kako nam se ne bi dogodilo da nam drugi kreiraju mišljenje o sebi samima.

Kasno sam saznala, ali dobra sam, sama sebi naj bolja.
Puno znam.
I puno toga me zanima.
Puno sam dobrog štiva pročitala.
Mogu razgovarati s bilo kime , uvijek ću pronaći temu za razgovor.
Samo sa bahatima i zločestima ne.
Jer se moje" ja" tome opire.
A možda samo ne znam zauzdati ego.
Unatoč tome...
Imam prave ljudske kvalitete. Prijateljski sam nastrojena. Prema ljudima nastupam u "dobroj vjeri".
Dok ne dokažu suprotno.
I vedre sam naravi, ljudi se uglavnom dobro osjećaju u mom društvu, jer sam dovoljno šašava da svaku situaciju okrenem na šalu.
...uglavnom...možete to nazvati kako god želite... znam da će neki reći da sam umišljena...
Neka...
samo malo žalim što to nisam ranije saznala
...jer...
dobra sam...
sebi naj bolja...
...što i vama od srca želim...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.