24

subota

listopad

2020

KUDA IDEMO?


Spadam u generaciju odgovornih.
Teško su nam breme na vrat natovarili.
Zaduženje da popravimo sve zlo na svijetu.
Ahaaa...
nismo mogli više uprskati.
Izrodili smo generaciju ambicioznih.
Natjerali ih da misle da je društveni ugled i status sve u životu.
Da moraju imati pet.
Iz svega.
Osim iz života.
Osim i z osjećaja.
Pa oni sad rađaju generaciju sebičnih, introvertiranih, robotski nastrojenih, tehnički porobljenih.
I nemojte mi reći* moja djeca nisu takva, moji unuci nisu takvi, oni imaju srce*,
nemojte mi to reći jer vam neću povjerovati.
Pogledajte svijet u kojem živimo.
I recite mi da ga kreiraju ljudi sa srcem.
neeee
Ovaj svijet takav kakav je sada kreiraju ljudi koji u grudima imaju hard disk.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.