01

nedjelja

siječanj

2023

Izazov



Kao prvo...

Sretna...
Radosna...
Zdrava...
Uspješna...

A onda, što me muči ovih dana?

Dakle...
Z. ima 48/M
Tako se piše u onim, jelte, oglasima...

I šta s tim? Ni prvi ni zadnji solo muškarac tih godina. Za to ima lijeka.
Pošten je, dobrica, spreman pomoći, veseljak koji voli pjesmu i ples...

Ali...što mu fali?

On misli da ima previše kilograma, što je istina i samo po sebi za ono što želim reći nije problem. Problem je zbog njegovog zdravlja. Eto , svaka čast, upire pomalo i radi na tome.

Samo što on ima i drugi , po meni važniji problem.
On bi neku ženu za sebe...
I to je ok...
Ali fali mu malo šlifa...
Malo profinjenog pristupa ( premda, ti fini znaju jako povrijediti, jelte?)

Upravo je izopačen iz društva gdje se osjećao dobro i prihvaćeno jer je pokušao na silu poljubiti jednu žensku osobu.
Protiv sam svakog oblika nasilja i mislim da kad muškarac upadne u tu klopku, vrlo lako mu se može dogoditi da i veće granice prekrši , čitajući pogrešno signale.
Nije svaka ljubazna riječ koja ti je upućena poziv na nešto intimnije.

Uffff, neeee tako !!!


Jer on ima gadnu naviku, a to je narušavanje tuđeg intimnog prostora, JA rečenice, prekidanje u pola rečenice, nadvikivanje, neželjeno grljenje, ...
Eto tako..

Ali ja bih pomogla bez osuđivanja..
Samo fokus na dobre karakteristike...

Pa pitam...
Može li mu se pomoći?

Šta žene žele?
Koji su krivi znakovi?
Šta muškarci misle da žene žele?

Ja ću prva, sa ženskog viđenja stvari.

Budi nenametljiv...
Budi zanimljiv...
Ne sipaj floskule...
Pročitaj koju dobru knjigu...
Imaj kriterije...
Ne nameći se svakoj ženi u okruženju...
Stekni samopouzdanje...

POŠTUJ tuđe granice...

A prije svega, poštuj sebe da bi mogao druge poštovati...

Zanima me vaš stav, imate li prijedlog kako pomoći nekome tko ima takve probleme?


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.