17

utorak

kolovoz

2021

Matematika


Za sve one koji muku muće s MOJIM brojevima....godine-kilogrami- stanje računa...evo skladala sam prigodnu pjesmicu....


NEĆU PLESTI...

Neću plesti - plesat ću...
Neću plesti-putovat ću...

...neću leći u deset...
...otići ću na piće-u kazalište- na koncert...
ili ću leći u pet popodne dok je sunce još visoko...

Ručat ću sladoled...
...a za večeru ispeći punu zdjelu krafni...
...unuka će mi pomoći...
...pa ćemo ih pojesti uz šalicu mlijeka ,a marmelada će nam se razmazati po licu i rukama...i mi ćemo se smijati dok nas trbusi ne zabole...od smijeha ...i od krafni...

Neću štedjeti za stare dane... kupit ću sama sebi buket suncokreta toliki da će mi obje ruke biti pune...
...i one sandale koje mi se smješe iz izloga,popit ću čašu finog vina, dotjerat ću se i izvesti sebe svoju na večeru u dobar restoran, iako je datum visok...a stari dani su već stigli...

Neću plesti...

Čitat ću do pet ujutro...
Vozit ću se na autiću u lunaparku...
Ići ću na rafting-planinarenje-klizanje...
S užitkom ću ugostiti stare prijatelje bez nekog posebnog razloga... tek toliko...jer mi je gušt

I grabit ću život velikom žlicom..

...a vama ću tu i tamo poslati koju sličicu da uživate u mom životu, kad već nemate svog...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.