srijeda, 24.08.2011.

Pismo mojoj bolesnoj sestrici - nastavak priče

Kako je danas težak dan. Kako je ovo sunce lijepo a gtako zamorno, tako iscrpljuje čovjeka i jednostavno mu neda mira, a ja, ja moram još jedanput početi priču o mojoj bolesnoj sestrici. Kako je ona, kako se bori sa teškom bolešću i sa ovim vremenom, vjerujte mi da ne želite znati, ali meni, meni kao njenome bratu jako je teško prihvati da joj nikako ne mogu pomoći.

Nadam se svaki dan i molim da će mojoj dragoj sestrici biti bolje, da će pobjediti sve, i da će opet vdselje doći u njen život, jer tako ga je zaslužila!

- 04:12 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr