nedjelja, 28.06.2009.

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI - nastavak price

Nekada ni sam neznam kako bi započeo ovaj svoj nastavak priče, jer osjećam se tako bespomoćno, tako tužno da bi svaka moja riječ bila nekakovo opravdanje za nešto što nisam davno prije napravio ili što sada mogu napraviti. pokušavam pisanim rječima nadoknaditi sve izgubljeno, pokušavam traženjem izlaza kroz rječi naći stvarni izlaz, a dali on postoji. Svaki dan, svaka sekunda koja se potroši na traženju jednostavno mi izgleda duga, ali nadam se, nadam se i tako vejruje draga moja sestrica, da ćemo zajedno naći još jedan izlaz, da ćemo naći onaj pravi put, a taj je njeno potpuno pobjedjivanje u ovoj teškoj bitci. Zato ću ove retke večeras završiti sa tako ustaljenom rječju u ovom mom postu: Laka ti noć, draga moja sestrice, andjeli te čuvali!

- 01:44 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr