četvrtak, 26.06.2008.

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI - 39

Moje pisanje svakim danom, svakom noći postaje kasnije, kasnije jer se nekada ne želim i neću dovoditi u poziciju da kažem kako se osjeća moja bolesna sestrica. A kako je ona bila juče, kako, dobro, tako ona kaže, ali njen glas je umoran, njeno lice je umorno, iako mi kaže "ma braco, bit će sve oko, ne brini", a ja odlazim sa mislima koje ne želim njoj reći, ja odlazim sa izrazom lica koji njoj ne daje do zanja dasam zabrinut. Nadam se i molim dragom bogu da će sve biti kako traba, LAKA TI NOĆ, DRAGA MOJA SESTRICE, laka vam noć prijatelji. /ramljakd@yahoo.com/

- 02:55 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr