utorak, 03.06.2008.

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI - 16

Dragi moji prijatelji, nismo se jedan dan mogli čuti iz vijerojatno tehničkih problema, ali još jednom velika vam hvala na zaista toplim riječima upućenim mojoj sestrici, hvala vam. Nastaviću dalje pisati o njoj. Danas je obavila zadnje pretrage, nešto nije najbolja situacija sa krvnom slikom - pomanjkanje željeza - pa ćemo vidjeti slijedeći tjedan kad se treba javiti poradi odredjivanja kemoterapijskih ljekova dali će se išta popraviti i dali će moći ići na terapiju. Nadam se da će uspjeti popraviti svoje stanje do ponedjeljka, jer smo uzeli neke vitaminske nadomjeske i promjenili joj način ishrane. A da pišem kako se ona osjeća, malo je uznemirena, sve je do pogadja, a danas je posebno bila malo pogodjena jer nije izgleda ni svjesna u kakovoj je situaciji, a s druge strane sva pažnja porodice i prijatelja usmjerena je prema njoj, a na to ta jednostavna i mala ženica nije naučila, naučila je da je malo primati a puno davati a prevenstveno ljubavi prema svakome. Promjenile su se sve njene navike, promjenio se njen život, a mi svi nastojimo da joj olakšamo, da joj dokažemo i pokažemo koliko nam je stalo do nje.

- 23:07 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

PISMO MOJOJ BOLESNOJ SESTRICI

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr