God Damned Angel Whore

30.11.2005., srijeda

Away from the sun

jucer sam se fakat nadala da ce dan super proc. mislim skola ujutro,posle rucka mi je dosla frendica i u pol 8 smo krenule u kazaliste,naravno bilo je obavezno i isli smo s profom. super,opet nisam dosla na probu..mislim meni je pjevanje vaznije od kazalista,dakako, a i moram dosta vjezbat pa mi je svaki put kad izostanem,bed. no,popodne sam isla s tom frendicom van,u MD.. nemrem vjerovat da me nagovorila da udem unutra ! kupila sam sladoled od firme koja zlostavlja i ubija zivotinje.. nisam normalna. no nemogu poreci da sladoled nije dobar,ono sto mrzim jest da je u Mac donaldsu super sladoled. a jebiga,nisam savrsena. i tak,sjedimo mi gore,i neke balavice,valjda idu u 5 razred tam gledale nekakve decke (oko 16,17god),nebi nis rekla,al su pederi..tak barem izgledaju. glupace,nisu skuzile da ih ljudi gledaju.. i onda se ovaj neki kreten u kojeg su gledale,okrene i nest prokomentira,nasmjesi se i pozove ih za stol ! aa,pedofilcino !
onda smo isli kod mene doma (mislim ja i frendica) opet,nest smo malo na netu bili i krenemo polako prema tramvajskoj stanici da se nademo s andreom pa idemo u kazaliste.. sasa je cjelim putem razgovarala sa deckom onda ga je meni malo dala(mislim mobitel !) pa sam pricala s franom.. i onda se sjetim da sam kartu zaboravila.. a kaj ces,jebiga ,pustili su me unutra,nije ni pito za kartu cim smo u grupi sa razredom.
danas na satu razrednika pito nas je ko,kak nam se svidjela predstava.. meni je bilo dosadno,jebemti! i ocjenila sam s 2. jos ak cemo morat nest radit iz hrvatskog.. a ja nisam uopce skuzila o cem se radi..dobro,nest malo...
dalje,znam da me par deckih iz razreda cita. neki nemaju blogove. cula sam da je stef reko da djelujem umisljena. haha,so r u.. ovom prilikom(jadno zvuci) pozdravljam sve one koji me znaju i citaju i ne mislim radit novi blog samo zato sto me nekolicina kolega cita..bar zasad.
- 12:02 - Whisper (6) - Save me - #

26.11.2005., subota

Caged

bila sam bolesna ovih par dana.cak prvi dan nisam dosla u skolu,al sam skuzila da ce me zeludac jednako bolit u skoli i doma ,uisto,meni se neda prepisivati i nemam nikog osim decka da mi objasnjava tako ''preeelaaaganu'' matisu.. a posto je on bio u depri(dont ask y), potrudila sam se sama skontat.
kaj jos.. e da,zbudi mene stara onak..u pol 10! zove ona mene ljepo da se izvolim dic. onda,hehe.. dobim predavanja da se necu moc nigdje zaposlit(jebemti,tek sam navrsila 13 iako se to ne ocituje mojim tekstovima i guess),daj molimte,bit ce mi svejedno i ak budem frizerka il ministar pravosuda jer oboje mrzim i nikad to nebi isla upisat,jedino ak ce prilike (nadam se da nece) biti takve. vid' cemo. a kaj,ja bi solo pjevanje ,sam pitanje kolko cu novaca zaradivati.. meni osobno novac nist ne znaci,i stoposto cu starcima morat udjeljivati ih. yea right.
vidite,starci postavljaju prevelike ambicije klincima.
u meduvremenu,vratili su mi se tatin buraz i njegova zena iz new yorka. dobih,hehe,tastaturu kojom cu vam tipkati od sljedeceg posta.
cujem da se neki spremate na bodome. ja 85% nebum isla 1. zato kaj imam preduvijet da samnom ide netko stariji od 16 (u ovom slucaju moj dragi koji tad bas ima nekaj drugo pa vjerojatno nece ni on ic)
2. nesmijem se derat da se ne unistim pred mogucu turneju(znam da na koncertu necu moc izdrzat,a,mislim moras se derat.)
3. svorc sam.

toliko o mojoj bjednoj sudbini. dalje,neki tipovi iz razreda su otvorili blogove,medutim matijin blog neradi,bar na mojem kompu,makov takoder,a antunov ni neznam. cujem da me cito al nije mi ostavio komentar.
padal je snjig posljednjih dana.nemam nekog misljenja o tome,samo uvidam da mi nije vise tako fora ko prije,my mind is zaokupljen drugim pizdarijama, razlog-pubertet. ma salim se.valjda...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 21:16 - Whisper (9) - Save me - #

22.11.2005., utorak

Sean Olson.

jucer je dan bio bezveze... (ma da!) jebemti,kak mi profa iz kemije i biologije ide na k kojeg neam. al ono,bilo je fora pod odmorom,dode meni pol skole cestitat (rodendan) ,cak i ovi neki s kojima sam prvi put rjec progovorila,hehe. never thought so.. a kaj sam dobila,dobila sam knjigu, i jos nest. joj,da,i tortu od cokolade,igricu i usb 4 port hub (al ne od njih,neg od staraca i tak po redu..) evo fakat neznam sto bi vise vaznog spomenula osim da mi nejde hrvatski pravopis. danas cemo dobit testove iz biologije.. bit cu sretna ak dobim 2.. biology is ruin my life. neznam kak nekom to moze bit dobar predmet.

22:11
danas se razrednik dero kak smo mi bezobrazna derista,da neznamo za kulturu i da smo ne odgojeni... bla bla bla. dobit cemo i novu profu iz informatike.. onda,na biologiji nam je tupila dva sata o gljivama pa me zaboravila pitat a moram odgovarat da imam nekakvu trojkicu.. joj bas mi je zao jer nisam dobra i uredna curica koja slusa britni i ulizuje se profesorima *ironija* .. no eto,ostale predmete imam 4 i 5. dirigentica mi je rekla da vjerojatno idem na natjecanje u chicago (jeeee) na proljece. sam mi je bed jer moram nagovarat staru da me pusti na vlastito natjecanje.
''jedina razlika izmedu skole i ludnice je u telefonskom broju'' -to sam procitala s majce od neke pankerice na probi. prvi put ju vidim.
- 21:18 - Whisper (12) - Save me - #

17.11.2005., četvrtak

Fucking hostile

dodem ja u skolu,treci sat kemija.. rezultati testa. mislim si ja dobit cu 3.. na pocetku nas se profa drzala u neizvjesnosti i blebetala kak smo lose napisali. meni padne na pamet ponovo.. dobit cu 2 ! aj,nek je bar pozitivna. i napokon pocne citat od onih koji su dobili pet (2 ucenika) onda za 4,pa 3 i tako dalje. mene je prozvala trecu da dodem po test. ja pomislim hehe,izmjesali su vam se testovi.. i dodem ja njoj do stola,jos ne vjerujem.. ja,4 i kemija ? no fuckin way. a profa sa velikim smjeskom na faci veli - ''ana ! bravo! pa ja neznam kako je ovo moguce,mislim stvarno si me ugodno iznenadila.. cestitam.. evo,bas ce ti se cetvorka ljepo uklopit u ove dvojke i trojkice,jeli,a? super.. '' ja blejim u profu. a? kaj mi se sad obraca ko da sam retardirana ? uuu 4.. big deal,mogu ja i za pet.. kaj bi onda dobili srcani udar? naravno,nisam to rekla.. al sam si mislila.
dobila sam i pet iz zemljopisa. bas mi je drago,inace mi nejde zemljopis,tj. ne ucim ga. al eto... sad cu imat 4 iz zemljopisa.
a dobila sam i 2 iz fizike. mozda ce se dat popravit... takoder 1 iz matise,al dobro bio je ful tezak test,nisam jedina. onda nama profa dode " ak ocete ispravit ocjenu,dodite u cetvrtak nulti sat u skolu na dopunsku'' al skola je ujutro onak.. a ova odgovori hladno ''pa kaj?'' mi nabacimo nekakav jadni smjesak i velimo da cemo doc. ma vraga ! zaboravili smo svi od reda danas doc u 7 u skolu... tak da ce nam ostat jedinica i imat cu zbog toga 3 iz matise.
sutra odgovaram povjest i pisem biologiju iz koje cu dobit 2.. ici cu sad strebat uskoro i nastrebat cu zivotinjsku i biljnu stanicu i sve one odvratne dodatke. fuj.
i tak,u skoli je okej,idemo sutra u kino s razrednikom. situacija je poboljsala u razredu. ma zapravo boli mene...e totalno mi se jebe za ove budale.

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:42 - Whisper (11) - Save me - #

14.11.2005., ponedjeljak

Dead to the world

voljela bih pisati vise. nemam vremena. no postirat cu danasnji dan.. dobit cu 5 iz zemljopisa (koljite me ak necu). takoder,razbila sam prozor u skoli,haha ! tj. dva pedera gurali su se nest,da tako to kazem,i u zanosu ljubavi,valjda,gurnuli su me na (kroz da nije bilo duplo) staklo prozora. dobro da si nisam leda skroz razrezala. ja sam se smijala. a kaj cu jos plakat ?! dobro,niko me tak i onak nije vidio,inace bi valjda ukor dobila il sta ja znam.
posvadala sam se s jednim tipom iz razreda.. koji jadnik ! rekla sam mu da izgleda debilno na sto se gospon uvrijedil i reko mi je svasta.. haha,a ja dobro znam da on misli da sam zgodna i to je prizno.. poslala sam mu poruku,malo bezobraznog sadrzaja,tek tolko da ga testiram. dobro je,samo cu mu posudit prokletu igricu i frendovi smo opet.. a kak me zna izivcirat budaletina,nekad sam i na rubu placa,ne zato kaj me to boli,mislim meni se totalno jebe sta ce on meni rec,vec tolko postanem zivcana da to nije normalno.. joj kak bi mu onu glavu nabila u staklo nekad,al suzdrzavam se. grrr... al dobro nije uvjek tak. a kaj,pa nisam mu ja kriva jer ga je pubetret strefil bas sad !
e,i moram mu sk8board posudit jednom.. koja ucjena,ha...
u skoli i razredu situacija se pogorsava. svi se pocinju svadati,nitko se s nikim ne druzi uglavom,svi su protiv svih.neki decki su poceli vrjedat sve oko sebe a mi ostali smo ih ignorirali. uskoro,svi smo pomalo poceli gubiti zivce i vracat istom mjerom. no,ja nemam vremena svadit se s primitivcima a kamo li tuzakat ih. neka profesori bar misle da je sve okej.


kad padnes,digni se,obrisi suze i kreni dalje...


- 15:47 - Whisper (6) - Save me - #

11.11.2005., petak

You are my sin

nisam dugo pisala,razlog,nisam imala vremena. al dobro,dakle krenimo redom. vjeronauk. khmm... citamo mi nest kad ono neki debil izdere se da ''tu'' pise masturbacija je grijeh. onda profesor nest pa da,je... a neki drugi tip veli da onda mi grijesimo 10put na dan. (ha ha ha ) a profesor nama pocne blebetat,al ko ga jebe. ocete moje vlastito? e pa ja mislim da je to okej. makar ovo glupo zvuci. dakle,profesoru je bio bed ocito i to veliki pogotovo pred kraj sata kad mu je neko se izdero u facu,onak vec ocajan (zivjeti je grijeh) da je vidio profesora u kladionici neki dan. a kad smo vec kod toga,nije bas dobro zavrsio jer su ga decki popljuvali a neki su dozivili razocaranje. ma ko ga jebe rekoh. onda je profesor moral dat obecanje da nece se vise kladit.. zvonilo je. ko zna,mozda bi i on nama nesto priopcio tj. zamolio nas... eh,ja bi onda popizdila skroz jer ko su knjige da nam odreduju zivot. mislim ja nevoljko idem na satove vjeronauka ,prvo zvucim jadnom,mislim boli mene,al ja da budem iskrena ,makar boli,al ja neam zivaca zivjeti po nekakvim propisima. a mozda ja to krivo shvacam. al ja zivim po svome. ocu rec,glupo mi je . anyways,necu uopce razmisljat o tome,inokad idem na vjeronauk prisilno i to zato kaj je mojoj baki fakat stalo da se ja krizmam. onda ,ja sam jos veca budala. mozda ,vjerojatno se necu krizmat. mislim,tak i onak se ne mislim zenit sa krscanom. ko zna,ak prekinem sa deckom... al kaj ja tu filozofiram ? imam 13god. ma ,ja sam kazem kaj mislim... u,da ,grijesim ! lol,bas me boli !
sutra idem u kino s deckima. valjda ce bit okej. mozda zateknemo profesora u kladionici.eh, kad bi on znao sta govori..
- 21:46 - Whisper (6) - Save me - #

05.11.2005., subota

Someone somebody

jucer sam nest pospremala i nasla sam tekicu u koju sam ko klinka upisivala dane i pisala.. dnevnik. danas,dve,tri god kasnije,ja pisem na internetu svoj dnevnik, phenomenon.blog.hr.
evo ispisat cu vam neke dane iz dnevnika na papiru prije (napominjem!!) 3godine. pa evo:

26.5. (2003)

ovaj dan danas mi nije bio sjajan. inace,svi mi dani prolaze u miru i sreci (jebote,pazi izraz) ako ne dobim losu ocjenu. neko je reko da bi trebali zahvalit za svaki dan koji smo prozivili iako je bio ovakav. dobila sam 1 iz matke jer nisam bila brzo rjesila zadatak..

28.5.

u opce se u skoli nisam druzila sa alinom i nikom. to odprilike izgleda ovako: alina se svima ulizuje pa naravno da ima puno ''favorita" iz visih razreda. sada se svi s njom druze. a nika samo hoda za njom ko da ne kuzi. stala sam na valentininu mirnu stranu (sta??) cak je i bobicka s nama (ko?)

30.5 ogijev rodendan. bilo je super.bilo je puno hrane. frendica je ponasala glupo i zalila ogiju cjelu kupaonu. takoder,andreu smo izgadjali s hranom. posle smo gledali telku. ko da je doma nemamo.

4.6

sori kaj sam preskocila par dana,spavalo mi se.. (zvuci ko da sam nekom pisala)


....i onda otvaram ja i dalje stranice.. i nadem na jednoj praznoj,velikim slovima pise :boook!!! ajme jedva sam pronasla dnevnik a onih dana se uopce ne sjecam !

naravno,ja gledam,ko je to napiso?! prvo si mislim,valjda neka frendica kaj mi je nasla dnevnik,citala i ''potpisala se''.. al onda skuzim da sam to,hmm zapravo ja^ napisala. i sad mislim,kak sam napisala da se ''onih'' dana uopce ne sjecam? ja ih sad citam.. i dok sam sve to prelistala i procitala,nekak se pocinjem zapravo prisjecivat.. do detalja. stvarno cudno.. il si ja to umisljam..
- 09:57 - Whisper (23) - Save me - #

02.11.2005., srijeda

Falling away from me

A o cem bi vi da vam pisem? Inspiraciju sam potrosila na blogu od mene i frendice. ja bi si opet uho probusila,medutim ovaj put malo gore,vise. mislim imam ja probusene usi,na tri mjesta. al ja bi jos :P.
u petak sam na porti. neda mi se.. al sto se mora,nije tesko.. stvarno neznam,u zivotu mi se u zadnje vrjeme nis,ama bas nis fora dogada.. znate kaj,ja se uvjek u skoli nest sjetim sto bih vam mogla priopcit il nes,al onda zaboravim. e pa,nosim od sad biljeznicu i biljezim sve sto zelim podjelit s vama. nadam se da ce to pridonjeti ovom jadnom blogichu na kojem neznam sto da pisem vise.
i neki misle da je pisanje bloga jadno. ko,bas nekog zanima sta si radio/la danas. al mislim,ja pisem sto mislim i tak neke pizdarije uglavnom.

evo dobila sam i zivotinju :) ,lol.







- 18:44 - Whisper (6) - Save me - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Twisted/Transistor

Image Hosted by ImageShack.us

Eyes in silence
Eyes in the dark
A life in patience
To survive and surrender
Whatever I feel
Whatever I see is just
A sign of hope
A reflection of my memories
Words covered with dust
In a book to my left
An urge to read
No permission
Helpless eyes
Voices fading
I regret
I regret
I tilt my head
I close my eyes
Voice - louder
Temptation rising
I shiver
I'm a stranger in my own skin
I'll survive
But for how long?
And silence still remains

Whatever my belief and identity will offer
I can never purify my thoughts

And still
I linger in temptation
Still not daring to reach out
The book
My dreams
Written out in words that I can't read
My fingers write
What my mind is not capable to think of
And silence still remains
I'm a stranger in my own skin
But I'll survive
My fingers write
What my mind is not capable to think of
But I'll survive

But for how long...?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
+ me +
About me

name: ana
destription: long black straight hair,167cm,54kg,i worship music,singing,hating school....

Image Hosted by ImageShack.us

fav music: AC/DC,Aerosmith,Atrocity,
Audioslave,Black Sabbath,Burzum,Cradle Of Filth,
Children Of BodomCarcass,Epica,
Enslaved,Finntroll,Fear Factory,Godsmack,
Guns n' Roses,
Iron Maiden,Incubus,In Flames,HIM,Katatonia,
KoRn,Lacuna Coil,Limbonic Art,Misfits,
My Dying Bride,Pantera,Poison The Well,
Disturbed,Seether,Sex Pistols,Slayer,
Slipknot,Soulfly,The Sins of Thy Beloved,
Within Temptation...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

cool link: ~Orphaned Land~
cool link2: ~Metal Archives~
cool link3: Gothic Industrial Culture Vampirefreaks.com
cool link4: KoRn







cool blogs:
Andreas Kisser
Gothic Dreams
Fakr Madr
Child Of Bodom
Tish
Sale D Himica
KoRn
Gvedjalf
Gothic Angel
...Want to be Pretty...
Son of Svarog
My Bad Angel
dobro..nije cool al ide samnom u razred.
Mrkva
Damir
Reponja


Image Hosted by ImageShack.us

makes me sick: Ruzni Oliver

Falling

I stand, looking at my hands
I talk with these lines
That's not the answer
I cry and now I know
looking the sky
I search an answer
So free, free to be
I'm not another liar
I just want to be myself... myself

And now the beat inside me
is a sort of a cold breeze and I've
never any feeling inside
around me...
bring my body
carry it into another world
I know I live... but like a stone I'm falling down

Damned, looking into the sky
I can feel this rain
right now it's falling on me
fly, I just want to fly
life is all mine
some days I cry alone,
but I know I'm not the only one
I see that another day is gone
I don't wanna die...
Please be here when I arrive, don't die... please

By: Lacuna Coil

Image Hosted by ImageShack.us

Staring across the void, seeing eye to eye in folded space
I see you with the colours and frenzy of the sacred rooms
We've met in those dreams, ice blue water ran towards the green sky
The gods spoke to us, in their infancy
Suns waiting for us to smitten them with the flames of our disease
And we did so, laughing, giving birth to sunrises in our wake

Image Hosted by ImageShack.us

I'll dream in the deserts
And comfort the thirst for seeing
The violet dawn in the distance
Beckons me to steal its light

I'll wait for you here

Image Hosted by ImageShack.us

Shocking white pulsar radiant dreams drawn in night sky
Ice-glazed branches undead by rays from an impossible sun
Crystallized pathways towards runic chambers concealed within the microcosmos
Revert away from the predicament, flee across the abyss


Image Hosted by ImageShack.us

O'Darkness my master and mentor.
Witness the blood I shed.
Victorious dreamlike death I enter.
Floating the streams so red.

Destruction is the jewel of the black heart.
To treat life as nothing holy.
Hatred is the diamond in blasphemous art.
As death you kiss infernally.

Stare into the face of the creation of pain.
Electric storming through the brain.
Blackout, drift away and you'll see.
Night's divine anarchy.

In death's eternal spell you'll be.
Awake in lucid intervals from insanity.

Bury the life deep down in the darkness.
Extinction of lifeforce is a worship of death.
Suicide is true cultivation of evil.
As the phantom of the soul is obsessed.

Ultimate Death Worship

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wandering on Horizon Road
Following the trail of tears


Image Hosted by ImageShack.us

Tonovi akorda na gitari
x dur:1,3,5
x mol:1,-3,5
x dur7*(tonovi dura+cista septima):1,3,5,7
x maj7(tonovi dura+umanjena septima):1,-3,5,-7
x mol(tonovi mola+umanjena septima):1,-3,5,-7
x dur7/9(tonovi dura+umanjena septima):1,3,5,-7,9
x mol7/6:1,-3,-7,9
x sus:1,3,4
x dur+5:1,3,+5
x mol-5:1,3,-5

Image Hosted by ImageShack.us

"The Moon, she hangs like a cruel portrait
soft winds whisper the bidding of trees
as this tragedy starts with a shattered glass heart
and the Midnightmare trampling of dreams
But no, no tears please
Fear and pain may accompany Death
But it is desire that shepherds it's certainty
as We shall see..."

She was divinity's creature
That kissed in cold mirrors
A Queen of Snow
Far beyond compare
Lips attuned to symmetry
Sought Her everywhere
Dark liqoured eyes
An Arabian nightmare...

She shone on watercolours
Of my pondlife as pearl
Until those who couldn't have Her
Cut Her free of this World

That fateful Eve when...
The trees stank of sunset and camphor
Their lanterns chased phantoms and threw
An inquisitive glance, like the shadows they cast
On my love picking rue by the light of the moon

Putting reason to flight
Or to death as their way
They crept through woods mesmerized
By the taffeta Ley
Of Her hips that held sway
Over all they surveyed
Save a mist on the rise
(A deadly blessing to hide)
Her ghost in the fog

They raped left...
(Five men of God)
...Her ghost in the fog

Dawn discovered Her there
Beneath the Cedar's stare
Silk dress torn, Her raven hair
Flown to gown Her beauty bared
Was starred with frost, I knew Her lost
I wept 'til tears crept back to prayer

She'd sworn Me vows in fragrant blood
"Never to part
Lest jealous Heaven stole our hearts"

Then this I screamed:
"Come back to Me for
I was born in love with thee
So why should fate stand inbetween?"

And as I drowned Her gentle curves
With dreams unsaid and final words
I espied a gleam trodden to earth
The Church bell tower key...

The village mourned her by the by
For She'd been a witch
their Men had longed to try
And I broke under Christ seeking guilty signs
My tortured soul on ice

A Queen of snow
Far beyond compare
Lips attuned to symmetry
Sought Her everywhere
Trappistine eyes
An Arabian nightmare...

She was Ersulie possessed
Of a milky white skin
My porcelain Yin
A graceful Angel of Sin

And so for Her...
The breeze stank of sunset and camphor
My lantern chased Her phantom and blew
Their Chapel ablaze and all locked in to a pain
Best reserved for judgement that their bible construed...

Putting reason to flight
Or to flame unashamed
I swept form cries
Mesmerized
By the taffeta Ley
Or Her hips that held sway
Over all those at bay
Save a mist on the rise
A final blessing to hide
Her ghost in the fog

And I embraced
Where lovers rot...
Her ghost in the fog

Her ghost in the fog


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us,

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us