vjetarugranama https://blog.dnevnik.hr/penetenziagite

ponedjeljak, 30.10.2023.

Kurve

Muškarci će nerijetko da bi stigli do vrhunca umjesto svojoj ženi poći kurvama, vjerujući kako ih kurve neće ispitivati, sumnjičiti, neće čak od njih tražiti niti to da ih dovedu do vrhunca; muškarac pred kurvom, ili bolje rečeno – iza kurve - moći će - barem po pričanjima - doživjeti vrhunac lako i snažno; stvar je zapravo u tome da u najvećem broju slučajeva kurvu neće umjeti pogledati u oči, pa će je najradije uzeti s leđa, odostraga, tako da ondje gdje je najljepše bude sam sa sobom i njenim tijelom koje će ga odvesti upravo tamo gdje treba.

Ili gdje on u tom času misli da ga treba odvesti.

Muškarac će međutim nerijetko obljubiti ženu koju voli - tako da uživa u njenom licu; tamo gdje prestaju stid, tajne i daljina – među njima će započeti istinska, snažna bliskost; umjesto da ga zadovoljava dok joj ljubi stopala ili leži u krilu, pokušavat će do vrhunca stići zajedno, gledajući se u oči.

Viši od najviših vrhunaca mogao bi biti onaj u kojemu bi jedno drugome očima, dok je najljepše, priznavali: gledaj me, to sam ja, nemamo jedno pred drugim nikakvih tajni; tebi, tebi u čije se oči gleda, tebi se ne prešućuje baš ništa.

U nekom će času ostati sami; nema više nikoga o kome bi smjeli brinuti više nego li jedno o drugome; hoće li takvo što činiti, samo je do njih.

Kada stignu do tamo gdje su pošli, svaki u neko svoje vrijeme; on u njoj, ili ona dok je u njoj, čekajući i dovodeći ono drugo, ono koje stiže kasnije sigurnom rukom tamo gdje ono prvo već stiglo – uživat će još jednom, u očima onog drugog koji dosiže konac.

- Bolja si od svake kurve, reći će joj tada šapćući u uho.
- Ti pojma nemaš kako dobre kurve mogu biti; nikada uopće nisi bio niti s jednim drugim ženom osim mene; možda sam ja samo obična nespretna starica.
- Glupost, odvratit će joj sada već sigurnim glasom ljubeći je u obraz. Niti jedna druga neće me gledati u oči i ljubiti ih dok stižem do kraja. Niti jednoj neću biti važniji od nje same.

Kurva bi tako mogla biti jedna poštena, umorna ali sasvim obična žena na muškarčevu putu; važna je jedna druga; žena na koju muškarac misli kada stiže do vrhunca. Ona zbog koje noću, kada je u krevetu sam - usne kasnije.

Važna je zapravo samo ona žena kojoj muškarac želi reći: mislio sam na tebe kada sam dolazio tamo, do onog mjesta na koje smo onda stigli zajedno; ona tada neće reći ili pomisliti: zašto si tamo dolazio sam; ona će mu na to blago pogladiti kosu i odlučno mu očima kazati: kako je dobro kada ti je lijepo.

Misliti na to da je samo tebi lijepo, to je obično uzimanje. Misliti na to da li je lijepo onome drugome, to je nešto sasvim drugo. Nešto što ne možeš saznati bez gledanja u oči.

Tek to je nešto što dvoje čini istinskim ljubavnicima. Svi ostali samo su obični otimači.

30.10.2023. u 11:58 • 21 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.