peepee-bucks online

subota, 15.12.2007.

Emocionalni invalid

prvotna ideja za post ovog naslova potječe iz razdoblja moje nihilističke nastrojenosti. nije to toliko bila nastrojenost, koliko, naprosto, status quo. sada joj je, naime, promijenjen kontekst i gotovo idealno opisuje trenutačna strujanja u mom kozmosu. danas me iznenadila sestra kad se vratila iz knjižnice s knjigom za koju nisam bila ni sigurna da postoji u prijevodu. prema njoj je snimljen i film, koji je prije nekih godinu, dvije bio na motovunu, a u američkim kinima nikad nije zaigrao. ne znam jeste li čuli, radi se o knjizi 'prozac nation' elizabeth wurtzel.

nije baš da imam pretjerano slobodnog vremena za odmaranje, čitanje i sl, no kako to obično biva, svašta se radi samo da se ne uči. počela sam čitati tu knjigu i u nebrojeno slova, riječi, rečenica. prepoznala sebe i svoje trenutno stanje. nije da mi se ovakvo što često događa, zato me valjda i dotuklo toliko jako. sada ne proživljavam prekid, nego pokušaj prekida. neuspjeli pokušaj prekida. I ponovni povratak u krug agonije. Već sam toliko suza isplakala, toliko puta izgovorila iste stvari, proanalizirala iste postupke, da sam već toliko umorna, da samo želim leći u postelju i ne ustati se. Ponovo sam bezvoljna i nezainteresirana, ne čujem ljude oko sebe, počela me ispunjavati nekakva praznina. I tu sam se onda prepoznala, kad žena kaže kako su tuga, bol i žalost u danom trenutku sasvim normalni, neugodni, ali normalni osjećaji, dok su depresije posve drukčije područje- uključuje odsutnost usiljenosti, odsutnost reakcije, odsutnost osjećaja, odsutnost zainteresiranosti. (je li moguće da sam svaki put, kad bih se osjetila prazno, zapravo bila depresivna? Hm..)

('željela sam otvoriti bočicu i pokazati joj atarax, pustiti je neka se uvjeri kako sigurnosni bijeli poklopac za zaštitu djece nije mogao prevariti ovo dijete. Željela sam joj pokazati čvrste crne pilule i kako su bile lijepe. Izgledale su baš onako kako sam ja zamišljala crnopute ljepotice. Bile su tako izazovne, njihov je izgled bio tako razoran da mi je bilo gotovo nemoguće uzeti samo jednu. Ovi su mali crni anđeli smrti namjeravali ubiti te.')

koliko puta su mi se takve stvari znale događati..samo što onda nisam imala nekog tko me voli. Imala sam novokupljeni veliki krevet u kojem sam bila sama i u kojem mi je jedna strana neprestano bila prazna. I ja sam bila prazna, nisam imala kome pokloniti svoju pažnju, svoje vrijeme, nježnost, pa da budemo i patetični, nisam imala kome pokloniti niti svoju ljubav. Nisam to bila niti sposobna. A prati me jedna zeznuta stvar: sve što ne mogu realizirati, sprovesti prema van, reflektira se natrag u mene. Zato mi moji ukućani često predbacuju sebeljublje. Hm, mogli su sve do ovih dana, kada im je postalo jasno da postoji netko koga volim više od sebe. I sada, kad sam i sama postala svjesna da sam sposobna voljeti, i biti voljena, ta ista snaga me uništava. Voli me, ali bi mogao živjeti bez mene, dio njega ostaje sa mnom, dio bi dao petama vjetra..

('bol koju osjećate za trajanja kliničke depresije kao osnovne bolesti, pokušaj je prirode (priroda se ipak gnuša nad vakuumom) da ispuni prazni prostor. Ali uza sve nakane i sav smisao, duboko depresivni su samo hodajući, oživljeni mrtvaci.')

umorna sam od takvih previranja. Umorna sam od poigravanja mnome. Umorna sam od hladnoće u njegovom glasu. Umorna sam od neiskrenosti.. umorna sam od tableta za smirenje. Umorna sam od izvora iz kojeg potječu razlozi zbog kojih moram gutati painkillere. Umorna sam od toga da me boli, da me bole njegovi nepokušaji truda, a kaže da ćemo uspjeti..
nadam se da ću noćas spavati, naspavati se i ujutro se roditi s novom snagom..

15.12.2007. u 21:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Counters
Counters

neke pametne / lijepe stvari koje su mi rekli

-svi su počeci ko i krajevi isti (ex-flare)
-istina o činjenici je u mnogostranosti njenih odnosa
-on te želi, a sad samo zajebava..
-ljubav ti je samo propaganda..
-bojimo se nešto učiniti jer se bojimo onoga što dolazi nakon toga..
-u prirodi slobode nije da se sama poništava slobodom trenutka
-nikad nemoj život shvatiti previše ozbiljno jer se nitko iz njega nije izvukao živ..
-ako želiš partnera koji će bit na istoj intelektualnoj razini kao ti, nemoj tražit dečka, nego curu..
-više ćeš žaliti za onim što nisi, nego za onim što jesi napravio (pokazalo se točnim)
-stvari nikad nisu toliko dobre da ne bi mogle biti bolje
-neprijatelj moga neprijatelja moj je prijatelj
-nikada neću dobiti oscara
jer drama bez akcije nije u modi (by:vatra)
-papir svašta trpi (ciceron)
-lako je tuđim ku..em mlatit po koprivama(deda je uvijek znao što reći.. :))
-organizacija je sredstvo uz pomoć kojeg se multiplicira snaga pojedinca
-ako se želiš izdvojiti iz stada, cinkaj stoku (simpsoni)
-svi ste vi izgubljena generacija (gertrude stein)
-putevi do pakla popločeni su dobrim namjerama
summum ius, summa iniuria (ciceron)
-ono što imaš, u trenu možeš izgubiti, ono što jesi, nitko ti ne može oduzeti (goethe)
stvari ne vidimo onakvima kekve jesu. vidimo ih onakvima kakvi jesmo (talmud)
-tekstovi za proučavanje današnje ljubavne semantike nisu više romani, već traktati psihoterapeuta (kregar)
-ako vas u bilo kojem trenutku u životu ubiju vlastita djeca, treba vas za to barem djelomično kriviti
-nisam studirala da bih bila kućanica (marija cvitanović)
-kako se možeš sakriti od nečega što nikada ne odlazi? (heraklit)

METALLICA- The unforgiven ll

Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I want to hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you.

Lay beside me, under wicked sky
Through black of day, dark of night, we share this pair of lives
The door cracks open, but there's no sun shining through
Black heart scarring darker still, but there's no sun shining through
No, there's no sun shining through
No, there's no sun shining

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Come lay beside me, this won't hurt I swear
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again
She lay beside me, but she'll be there when I'm gone
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone
Yes, she'll be there when I'm gone
Dead sure she'll be there!

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Lay beside me, tell me what I've done
The door is closed, so are your eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes now I see it!

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?

What I've felt, what I've known
So sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits,
The one who waits for you

Oh what I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?
(So I dub thee unforgiven)

Oh, what I've felt
Oh, what I've known!

I take this key (never free)
And I bury it (never me) in you
Because you're unforgiven too

Never free
Never me
'Cause you're unforgiven too!





IGGY POP- Tonight

I saw my baby
She was turning blue
Oh, I knew that soon, her
Young life was through

And so I got down on my knees
Down by her bed
And these are the words
To her I said

Everything will be all right, Tonight

No one moves
No one talks
No one thinks
No one walks, Tonight

Everyone will be all right, Tonight

No one moves
No one talks
No one thinks
No one walks, Tonight, Tonight

I am gonna love her to the end
I will love her 'til I die
I will see her in the sky...Tonight