Iza koltrine

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2011 (4)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (9)
Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pišem da pišem. Domovinski rat, dnevne aktualne teme i sl....
IP


Linkovi

Dubrovnik



PRIJATELJI

Domovinski rat On Line
Braniteljski portal
ViNbloger.hr
Rat u Gradu


VIDEO NEWS PORTALI

Dubrovački list
Dubrovački vjesnik
Čilipi.net
Dubrovniknet.hr
Dubrovnikportal
Jutarnji list
Net.hr
Dnevnik.hr

Vrijeme u Dubrovniku
Vrijeme


30.01.2011., nedjelja

Omalovažavanja

"Nitko me više nemože izbaciti iz takta."
Da dobro ste pročitali i dalje želim raspravljati, samo se javite, ali navodi ostaju kao naslov, a moja odluka koju sam konačno donio, rasčistio sam sa sobom i kao takvu je spremio na prvo mjesto u svom skromnom "šufitu". Mnogi ljudi su optetrećeni sa prošlošću,mnogi radnim mjestima, krugovima gdje su živjeli, radili, vjerom, bračnim drugom, sličnim glupostima. Kada nemaju nikakav " argument " (dokaz) da bilo što prišiju odredjenoj osobi koju treba na neki način podcjeniti u društvu gdje se nalazi uglavnom i po nekom nepisanom pravilu epiteti se uzimaju iz prošlosti, pritom ne razlikujući osobu od osobe niti njihov život u toj takozvanoj "AORIST" prošlosti. /Za mene, a mislim i Vas "AORISt" je prošlo svršeno vrijeme /.
Veoma često osobno sam doživio da mise stave uz ime takvi epiteti, a Boga-mi i mnogim drugima, s time što nikada mi nije smetala takva dokazivanja pojedinaca, jer samim činom podcjenjivanja nekoga taj bi trebao biti idealan, po njegovu shvaćanju.
Kroz razgovore ovakvi "idealci" često će spomenuti; radio je u onom sistemu,miliciji,vojsci, nosio je petokraku, oženio je ženu druge vjere, nevjernik, družio se sa ovim-onim i slične gluposti. "Idealcima" takav čovjek po njima, "griješnik" nije, niti je mogao išta korisno ili dobro uradit, učinit svojim postupcima djelima za današnjicu, jer ne pripadaju njima idealcima, ne blate ikoga, ne prislanjaju razno razne epitete uz imena. Ljudi licmjeri su posebna vrsta ljudi, bilo što dobro, nebitno od koga dolazilo, ako je moguće izrugati se ne birajući riječi niti značaj istih jer kod njih je glavno "Cilj opravdava sredstva". Zbog čega su pojedinci takvi ili slični takvima?, to je sada priča za sebe, većinom da bi sebe stavili u prvi plan, iako nisu svjesni svojih gluposti (osim ukoliko nisu u društvu istih osoba).

- 14:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #