štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

22.11.2006., srijeda

Proizvoditi voće i povrće za poznatog kupca


POŽEGA - Budući da Požeško-slavonska županija ima goleme mogućnosti u podizanju trajnih nasada voćnjaka i vinograda, rasadničarstva te plantaža povrtlarskih kultura, županijska je Skupština donijela niz poticajnih mjera za koje je osiguran novac u proračunu za iduću godinu.

Na zajedničkome sastanku čelnika županije, gradova i općina sa zainteresiranim požeškim tvrkama 'Presoflex' te prehrambenom industrijom 'Zvečevo', potaknuti su projekti proizvodnje voća i povrća za sigurnoga kupca s domaćeg terena te gradnja kapaciteta za njihovu preradu. "Krećemo u gradnju centralnog skladišta, odnosno hladnjače velikog kapaciteta, gdje ćemo skladištiti svježe voće i povrće kupljeno od naših kooperanata. U našem lancu maloprodaje velika je dnevna opskrba svježim voćem i povrćem, a budući da u tu proizvodnju namjeravamo uložiti i do 12 milijuna eura, uključujući i gradnju tvornice za preradu, mjesta će biti za najmanje 2.000 kooperanata s ovoga područja", istaknuo je Josip Galić, predsjednik Uprave 'Presoflexa', napominjući kako želi pregovarati odmah sa zainteresiranim općinama i gradovima oko kupnje zemljišta i ugovaranja proizvodnje.
Tvrtka 'Presoflex' veliki je otkupljivač jabuka s plantaža Požeštine, a kooperantima se novac uvijek isplaćivao u dogovorenim rokovima i s dogovorenom cijenom. Tvrtka podiže i kompleks od 100 hektara vinogradarskih nasada zajedno s hotelom visoke kategorije i reprezentativnim vinskim podrumom.

Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju voćne će rakije biti jedan od izvoznih aduta požeškog 'Zvečeva' koje već instalira novu, suvremenu destileriju u već postojećoj tvornici alkoholnih pića. Spremni su otkupljivati domaće jabuke, šljive i kruške u daleko većim količinama nego ih sada nudi proizvodnja na plantažama Požeštine. Općine Velika, Kaptol i Jakšić, iskazale su spremnost u okviru programa raspolaganja poljoprivrednim državnim zemljištem za iznalazak 'prostora' za projekte podizanja trajnih nasada, a prema riječima Željka Čertija, zamjenika župana za gospodarstvo, županija ih je spremna subvencionirati s pola milijuna kuna.

- 18:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket