štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

26.03.2006., nedjelja

Prodavače stoke na đakovačkom stočnom sajmu dočekali novi nameti

"Večernji list"

Sumoran je u srijedu bio đakovački stočni sajam u Piškorevcima. Tek su se malobrojni uzgajivači stoke odlučili po snježnu i tmurnu vremenu izvesti pokoje tele ili prase ne bi li što utržili. Malo je prodavača, ali i kupaca. Telićima cijena od 23 do 25 kuna, ovisno o tomu jesu li ženski ili muški. Ženska telad teško pronalazi kupca, muški tu i tamo. Prasci od 15 do 17 kuna. Nešto se i utržilo, no više ih se vraća s punim prikolicama. Na licima im ljutnja i bijes, a ne štede psovke. Kako ne bi, kažu, kada su ih na sajmu dočekali novi nameti.

Tele nisam prodao, ali sam morao platiti nekakav utovar i istovar, 60 kuna za jedan papir, to nema nigdje! On (veterinar, op. a.) meni kaže: Obratite se gospodinu Čobankoviću. Ma oni su svi čobani, i onaj tko je to naredio slobodno zapišite, ljutito je poručio Antun Dvoržak iz Gašinaca.

I iz usta Borislava Punčeca navire bijes. I on u prikolici vraća žensko tele mašući papirima.

Dao sam gotovo 300 kuna i kada izađem odavde, papiri više ne vrijede, u ponedjeljak moram vaditi nove. Tražio sam za tele 22 kune, ali nije bilo kupaca. Nema Dalmatinaca, naših dobrih starih švercera, pa nema ni tržišta. A nama su udarili nove namete, banda, lopovi i prevaranti! srdio se i mrzovićki seljak ne štedeći one koji donose takve uredbe. A riječ je samo o tomu da je i đakovački sajam 15. ožujka počeo provoditi pravilnik o uvjetima koje mora zadovoljiti stočni sajam u dogonu i otkupu stoke, a koji je propisala Uprava za veterinarstvo Ministarstva poljoprivrede.

Okolni ga sajmovi već dulje primjenjuju. Vlasnici životinja moraju najprije od veterinara pribaviti svjedodžbu o zdravstvenom stanju životinje ili "pasoš", a ako životinju voze izvan svoje općine, od ovlaštene veterinarske organizacije koja ima koncesiju za njihovo područje trebaju zatražiti utovar te životinje. Za to je osim "pasoša" potrebna i dezinfekcija vozila, a sve se to plaća ovisno o vrsti i broju životinja i veličini vozila, objašnjava Antun Strmotić, direktor Veterinarske stanice Đakovo, koja ima koncesiju za đakovački sajam.

Nakon dolaska na sajam i pregleda kompletne dokumentacije vlasnici životinja moraju od glavnoga veterinarskog inspektora zatražiti i istovar, a ako životinju proda, kupac opet mora zatražiti utovar. Sve su to veliki problemi i za nas ovlaštene veterinarske organizacije i za vlasnike životinja, ali propisi su na snazi i moraju se poštovati zaključio je Strmotić.
Vesna KASELJ

- 20:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket